Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
in mijn opzet zijn klemmetjes noodzakelijk.
zonder klem, blaas je ook de motor vol tijdens tanken.
of je zet je tank vol after run.
of je moet continu zelf de slang afknijpen.. maar een GOEDE klem is dan wel zo makkelijk.
en weegt geen ruk
... ja, of je hebt 3-wege-ful-systeem, of (dat doe ik bij de NX4) , slangetje bij de motor afhalen en tanken .in mijn opzet zijn klemmetjes noodzakelijk.
zonder klem, blaas je ook de motor vol tijdens tanken.
of je zet je tank vol after run.
of je moet continu zelf de slang afknijpen.. maar een GOEDE klem is dan wel zo makkelijk.
en weegt geen ruk
100kg/m dat is behoorlijk sterk, en nu zit het ook muurvast...
haha ja en ik heb maar 2 strookjes van +- 5cm op het pompje verdeelt, dat komt op 10kg uit... Gelukkig dat die tyraps de boel bij elkaar houden[emoji6]Sorry, maar nee, dat is niet erg sterk, dat is behoorlijk zwak zelfs: maar 1 kg/cm, en je pompje zit maar met een paar cm vast...
Ik zou dat écht anders doen....
haha ja en ik heb maar 2 strookjes van +- 5cm op het pompje verdeelt, dat komt op 10kg uit... Gelukkig dat die tyraps de boel bij elkaar houden![]()
Oké de heli gewoon afgetankt wegzetten, ga ik dat doen. [emoji106]De tank na het vliegen gewoon weer vol tanken. Zo drijf je alle uitlaatgassen eruit en een volle tank houdt je clunk slang soepel.
Zelf heb ik ook een lipo met klitteband op een schuine kant op een 5ltr jerrycan en de elektro pomp tegen de zijkant met dubbelzijdige foam tape.
Gaat toch al een paar jaartjes mee zo.
Wil m volgend weekend wel ns zien vliegen.. heb dan ook mn eigen nitro weer vliegwaardig
Oké met volle tank gaat het wel goed?Ik zet heli elke keer met schoonmaken op de kop met volle tank.
Enige manier waardoor er brandstof de uitlaat in kan lopen als er lucht bij de tank kan komen. Zit er een klem op de slang naar de carb om de slang dicht te knijpen? Verwacht t wel want je merkt wel waarom als je gaat tanken
mijn brandstofheli's "parkeer" ik altijd leeg
- pomp op de kan brandstof.
wat ik bij ons wel eens zie, is dat mensen van hout oid een bakje maken, wat om de hals van de kan gehangen kan worden.
dan plak je de pomp dus op hout (alu,kunststof, wat je leuk vind), komt hij er niet af.
kun je een plekje maken voor de accu. en je kan sneller van kan wisselen.