John Deere 7280R schaal 1/8

Richard,

ik volg je topic al een tijdje, maar kan het nu toch ècht niet laten om even te reageren.

ontzettend knap werk wat je maakt, echt prachtig!

@ Iedereen ontzettend bedankt voor de fijne reacties, het geeft de bouwer moed :):):)

Laatste stand van zaken

7280R-0221.JPG

Mvg Richard

@ Charlotte bedankt :)

Er komen 3 NiMH accupacks 12 V 4000 mAh voor de aandrijf- en aftakas motor, hiervoor heb ik een accubak gemaakt.

7280R-0222.JPG

Accubak geplaatst, deze komt onder de cabine te zitten.

7280R-0223.JPG

Hierbij wens ik iedereen een goede jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2016.

upload_2015-12-30_15-43-9.png

Mvg Richard

Ik ben nu verder gegaan met het maken van de bodemplaat van de cabine, hieraan zitten gelijk de twee spatschermen.
Omdat de cabine compleet met de bodemplaat demontabel wordt, de rij accu's komen hieronder te zitten, komen onder de cabine twee 15 polige sub-D stekkers te zitten, hiervoor zijn de grote gaten onderin de bodemplaat van de cabine.
Eén sub-D stekkers is voor de stroomvoorziening van de verlichting in en op de cabine, de andere sub-D stekker is voor de stroom toevoer naar de servo's in de cabine. De servo's in de cabine zijn onder andere voor de deur, het achterraam en het stuurwiel.

7280R-0224.JPG

De behuizing voor de achterlichten achter op het spatscherm gelast. Onder de verhoging tussen de spatschermen komen later de accu's te zitten.

7280R-0225.JPG

Mvg Richard

Onder de metalen spatschermen zitten bij de John Deere kunststof spatscherm verbreders, ik heb deze van staal gemaakt en ga deze later zwart spuiten.

7280R-0226.JPG

In het bestaande achter spatscherm een strook met M3 tapgaten gelast voor de montage van de spatscherm verbreders.

7280R-0227.JPG

Spatscherm verbreder van binnenuit vast geschroefd.

7280R-0228.JPG

Erg indrukwekkend, :worship::worship::worship::worship:
Voelt vast erg prettig om deze fase af te sluiten.
Succes met de cabine, ik blijf je met veel belangstelling volgen.

Ik zit normaal gesproken in een andere hoek van dit forum, kwam dit draadje toevallig tegen. Fantastisch vakmanschap, kan hier erg van genieten. Ga het vanaf nu zeker volgen. Bijna zonde om hem te schilderen trouwens.

Freek

Back