Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat is litespan en waar is het te koop? Je maakt me nieuwsgierig!
Ja, ik denk ook dat ze niet krachtig genoeg zijn, maar echt veel heb je ook niet nodig. Of maak je hem full rc, zodat je alle kanten op kan?
kijk aan! Zal ik ook eens ff checken, zou wel super zijn als je dat spul kan ''binden'' met futaba 2,4 ghz, kan ik mixen en al dan? sorry, off topicOverigens is dat setje uit "een mini parkflyer" gewoon los te koop ... in de Parkzone Vapor® uitvoering ca. 40,-- /45,-- Euri en in de Spektrum uitvoering (AR6400, in diverse uitvoeringen) ca. 60,--/65,-- Euri, de Spektrum uitvoering heeft meer aansluitingen en is er in meer uitvoeringen (met LT servo's, dus met een iets grotere slag, brushless ESC en met 2 ESC) ... (de Vapor® en Spektrum zijn verder identiek, alleen bij de Vapor® versie is bezuinigd door o.a. stekkerbussen weg te laten voor eventuele uitbreidingen)
Leuk! Ben heel benieuwd hoe ze zal vliegen!Succes.hij wordt 2-kanaals: elevator en rudder. Motorvermogenregeling wordt lastig bij rubberaandrijving en ailerons lijkt mij overbodig.
Het is DSM2 protocol, dus werk het alleen met Spektrum zenders (en "andere" zenders die dit protocol gebruiken) ... de AR6400 serie is standaard 6 kanaals, de Parkzone Vapor® versie is als 3 kanaals uitgevoerd (motor/hoogte/richting) ... als ze het ondertussen niet uit de software gehaald hebben kan je met de soldeerbout de Vapor® versie ook 6 kanaals maken ...kijk aan! Zal ik ook eens ff checken, zou wel super zijn als je dat spul kan ''binden'' met futaba 2,4 ghz, kan ik mixen en al dan? sorry, off topic