raf
Forum veteraan
hallo
dus de tweede tekeing die ik gepost heb is juister dan diegene waar we de rompen van gemaakt hebben
daar zie je ze dus inderdaad zitten tussen de sonar en de zijkijkende sonar
nu is de keuze aan alain wat hij wil gaan doen
of ze laten gelijk ze zijn of de roeren een verdieping lager plaatsen en de gaten terug dicht polyesteren
nu blijkt wel dat ze er dus degelijk wel hebben en ook hoe ze zitten
en of er genoeg plaats is tussen de dubbele romp om deze roeren op te bergen als ze plooibaar moesten zijn geweest ????
een roer is al snel 1 metertje breed hoor en als je dat moet in een romp plooien verspeel je al snel een meter of 3 voor de twee roeren
plus de lengte van het geheel
blij dat het is opgelost en we de ware toedracht van de verborgen duikroeren bij de akula hebben bewezen gekregen
al weer een mythe die opgelost is geworden zou ik zeggen
nu aan de bouwer van deze akula om te kijken wat hij gaat doen
groetjes raf
dus de tweede tekeing die ik gepost heb is juister dan diegene waar we de rompen van gemaakt hebben
daar zie je ze dus inderdaad zitten tussen de sonar en de zijkijkende sonar
nu is de keuze aan alain wat hij wil gaan doen
of ze laten gelijk ze zijn of de roeren een verdieping lager plaatsen en de gaten terug dicht polyesteren
nu blijkt wel dat ze er dus degelijk wel hebben en ook hoe ze zitten
en of er genoeg plaats is tussen de dubbele romp om deze roeren op te bergen als ze plooibaar moesten zijn geweest ????
een roer is al snel 1 metertje breed hoor en als je dat moet in een romp plooien verspeel je al snel een meter of 3 voor de twee roeren
plus de lengte van het geheel
blij dat het is opgelost en we de ware toedracht van de verborgen duikroeren bij de akula hebben bewezen gekregen
al weer een mythe die opgelost is geworden zou ik zeggen
nu aan de bouwer van deze akula om te kijken wat hij gaat doen
groetjes raf