Als je je 450 wat rustiger wilt hebben dan moet je de flybar eens verlengen of in ieder geval verzwaren..Benno
dus als ik het goed begrijp kun je de gewichten aan de flybar vervangen voor zwaarde gewichten ?? is dat merkbaar rustiger ??
gr,
Marco
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je je 450 wat rustiger wilt hebben dan moet je de flybar eens verlengen of in ieder geval verzwaren..Benno
Jazekers..dus als ik het goed begrijp kun je de gewichten aan de flybar vervangen voor zwaarde gewichten ?? is dat merkbaar rustiger ??
gr,
Marco
Die 500 heeft gewoon de voordelen van groter, stabieler(op zich ook lomper/trager in de bewegingen) en minder last van de wind. Ik heb er geen ervaring mee behalve in de sim, maar het zou toch gemakkelijker vliegen dan een 450![]()
Wat je zegt over je motor bevestigt toch wel een beetje wat ik zeg, of niet? Wat ik bedoel, een grotere heli is zwaarder en heeft langere blades. Meer gewicht betekend meer momentum en kost dus meer energie/moeite om in beweging te zetten, te stoppen of van richting te veranderen. In de zin van 'windbestendigheid', hij waait niet zomaar weg.Chris,
Hij is inderdaad een stuk stabieler dan een 450. De 500 doet gewoon wat ik wil, dus ook geen excuses als ie crashed. Ik kan de 500 veel beter onder controle houden dan mijn kds.Deze wil nog wel eens vroegtijdig landen.
Ik vind hem zeker niet lomper en trager, sterker nog de 500 kan ik door de bocht rammen. Dit kan ook wel met de kds, maar dan zakt de headspeed wel. de 500 heeft hier vrijwel geen last van, hier zit een motor in van bijna 1,5 KW.
Chris,
.......... hier zit een motor in van bijna 1,5 KW.
Tegen die jeugdige vingervlugheid van Werner kunnen wij oudjes niet op.
of had je die al naar alu omgebouwd??
Marco, als je al een DX6i hebt, kun je die wel gebruiken met een dsm2 compatibel ontvanger:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : DSM2 Compatible Parkflyer 2.4Ghz Receiver
mvg
Michel
Niet voor de DX7se gaan. Kun je niet mee simmen.Als je een 7 kanaals wilt, kun je ook voor de DX7 of DX7se gaan