Dat JIJ vertrouwen hebt in je heli, zegt niets over de kwaliteit van de heli
Dat vertrouwen in je heli houdt op als je de eerste keer crasht door materiaalfalen, maar wanneer dat gebeurt? Koffiedik kijken..
Autogerelateerd, er zijn ook mensen met geweldige ervaringen met Lada's.
Dat ze bij de velen voortijdig kapot gingen maakt niet uit, bij hun werkt het..
Dus verkondigen ze dat het geweldige auto's zijn, en dat ze niet snappen waarom iedereen die auto's afkraakt
Volstrekt onzinnige vergelijking, dus omdat sommigen er nu al vrij positief over zijn kan het nog steeds een crap heli zijn? Zo ken ik er nog een paar. Dat zijn conclusies met een onvermijdelijk slechte afloop alvast in gedachten.
Dat noem je bevooroordeeld. Ook is het commentaar van horen zeggen een redelijk slechte indicatie van de echte objectieve qualiteit.
Ik heb van horen zeggen dat het best goede heli's zijn, met als bewijs dat ze er 3D mee vlogen. Bij de 700 bleek dat de tailboom supports niet heel erg sterk waren, maar vliegen deden ze echt allemaal.
Wie heeft er dan gelijk?

Dan mogen mensen uiteraard vinden dat ze mogen roepen dat merk x wel beter of juist slechter is, maar dat is nochtans vooral gebaseerd op lucht.
Laat je niet op de kast laten jagen, reageren is een optieIedereen heeft z'n mening en ik vind het over het algemeen leuke discussies maar het lijkt soms wel wat op zo'n 'OS war' of in dit geval dan een 'heli war' Align, Mikadi, etc VS KDS, kloons, etc waar men vaak meer beargumenteerd vanuit een eigen overtuiging dan objectief te over de feiten.
Exact. Als mensen nou aantoonbaar uit eigen ervaring zouden spreken, maar zelfs dan nog zie je dat veel mensen met andere merken clones zowel positieve als negatieve ervaringen hebben gehad. Het is ook heel bijzonder dat mensen zich kennelijk geroepen voelen dit merk aan te pakken, terwijl daar echt amper een aanleiding voor is.
Het is niet perfect, maar what's new? Het merk Align, Futaba, Spektrum etc. kennen ook zo hun problemen.
Wat is er mis met het geven van het voordeel van de twijfel aan een merk wat nog maar net zijn nieuwe heli's heeft uitgebracht? Dan heb ik het nog niet eens over de onzin van het willen vergelijken van merk x met merk y.
Als je merk y bij voorbaat al slechter vindt, dan koop je dat merk toch gewoon niet? Dat heet nou smaak en voorkeur en is voor iedereen anders.
Laatst bewerkt: