turbine
salomon,s is zeker te duur laats voor de zaak prijs op gevraagd aluminium plaat ik kon het ergens anders inkopen voor 40% van de prijs.
.
Het nadeel van golf ringen is de korte veer weg zo dat het lastig afstellen is van je voor spanning. en dat is toch wel heel erg belangrijk, even als het zuiver in lijn liggen van je lager passingen.
.
Even een busje er in persen lijkt gemakkelijk maar het moet allemaal weer precies kloppen
anders gaat het je lagers kosten.
.
De gaten in de verbrandings kamer buigen heeft als nadeel dat je kamer sneller op fikt.
.
Deze lagers hebben 8 uur gedraaid zijn geen GRW kosten 10 euro stuk De voor spanning is 2 kg ,drukveer , ecu max 105.000 t/m ingesteld, en zo te zien kunnen ze nog wel een tijdje mee. 120.000 heb ik niet nodig voor mijn formost en zo blijft het motortje lang heel.
.
gr Gerrit Jan
salomon,s is zeker te duur laats voor de zaak prijs op gevraagd aluminium plaat ik kon het ergens anders inkopen voor 40% van de prijs.
.
Het nadeel van golf ringen is de korte veer weg zo dat het lastig afstellen is van je voor spanning. en dat is toch wel heel erg belangrijk, even als het zuiver in lijn liggen van je lager passingen.
.
Even een busje er in persen lijkt gemakkelijk maar het moet allemaal weer precies kloppen
anders gaat het je lagers kosten.
.
De gaten in de verbrandings kamer buigen heeft als nadeel dat je kamer sneller op fikt.
.
Deze lagers hebben 8 uur gedraaid zijn geen GRW kosten 10 euro stuk De voor spanning is 2 kg ,drukveer , ecu max 105.000 t/m ingesteld, en zo te zien kunnen ze nog wel een tijdje mee. 120.000 heb ik niet nodig voor mijn formost en zo blijft het motortje lang heel.
.
gr Gerrit Jan
Laatst bewerkt door een moderator: