KJ66 Conversies

beginnen we voor.
50x 1,9mm
dan 12 x 3,6mm
dan 12x3,6mm
dan 12x3,6mm
dan 12x4,28mm
dan 12 x 6,8mm

[18237] kj66-conversies-22

P160
P1010272.jpg



P80SE
284131_2251234571446_1565724534_32436124_80067_n.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
oh en vergeet die eerste foto maar
want die klopt niet
hebben ze bij Johan toch weer een andere kamer gebruikt
deze werd behoorlijk warm
die kamer die Christian liet zien op zijn foto's
dat is de goede
maar... daar heb ik geen maten van
ach ja, alle kleine gaatjes zijn even groot , je zou Christian alleen even kunnen vragen hoe groot die kleine gaatjes zijn
mijn gedachte is 3,5mm

Mvg,

Martin.
 
Looks to me like there are more small holes so the air is more consistent entering the chamber. Less turbulence. Funny, yesterday i wondered if a chamber wall with alot of very small holes would work better, like a filter. You still need to have enough resistence so it would be way to much work to create such a chamber, but maybe it really works.
 
now I am confused
is the one in the pic the correct one? Can you give me the distances a b c .....? and the hole diameter?
 
Christian, do you know the hole size?
i only have the one i took a picture of
and that one had less holes then this one

Regards,

Martin.
 
Heeft het veel voordelen de inspuiting aan de voorzijde?
Het kijkt wel veel opgeruimder.
Hoever gaan de naalden de verdamperbuisjes in,kan een bestaande kj 66 kamer ook zo gemodificeerd worden?
heeft iemand er dan evt een tekening van?

Mvg Eric hendriks
 
De brandstof moet nog steeds achter in de sticks gespoten worden. De naalden lopen dus toch achteren door.
 
NEWS about ut-160 problem story

Today tested my engine with modify in diffusor, and position compressor
original CC design

HOT SPOT , flame and farting sound missed!!!!

then this is good start point..
next test with new CC drawing..

soon video about test..!
 
Back
Top