similar to simjet
the radial wedges that are in the air stream.
I sawed away
for me it worked well
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
similar to simjet
right! cut radial wedges
nee je bedoelt axiaal Gerrit jan, toch?the radial wedges that are in the air stream.
I sawed away
for me it worked well
nee je bedoelt axiaal Gerrit jan, toch?
ik heb de wiggen gehalveerd
op een speciale manier
Hoi, ik hoop er volgende week mee te beginnen, nog wat extra materiaal bestellen. Afgelopen weken beetje bij beetje met de F16 airframe bezig geweest, de kleine slurpt (letterlijk) ook lekker veel tijd op..., maar wel leuk! Goed dat je comp weer aan de gang hebt, ik heb ook geregeld ruzie met dat ding, vandaar dat ik toch vaak weer 'old-school' aan het handwerken ben, werkt dan voor mij uiteindelijk toch sneller.hey gerald
lukt het wat met de dragbrace ?
ben nog steeds met peter bezig de frees op orde te krijgen en dat valt niet mee
de comp was in de war loopt nu eindelijk weer dankzij peter .
moest een nieuwe videokaart in kon de comp boer niet voorelkaar krijgen en alles in de war geschopt peter heeft alles er opnieuw opgezet en nu werkt het weer als vanouds pffff
zo zie je maar weer de grootste uitdagingen gebeuren in de kleinste schuurtjes en uitvindingen kijk naar ons en martin
grt mendelt
Grotere gaten in verbrandingskamer had ik al geprobeerd, geen oplossing....en dan maar boutjes verwijderen. Na 5 boutjes durfde ik niet verder te gaan omdat anders de motor uit elkaar valt. Wél kon ik iets meer toeren draaien, nu naar 117.000, daarna nog steeds surge. Hmmm. Er is dus inderdaad té veel lucht. Conclusie is dat in de laatste revisie de compressor té goed werkt. Eigenlijk zou er een grotere turbine wiel in moeten maar dat gaat niet zomaar, dus dan maar de compressor weer minder efficient maken. Grappig trouwens dat die 5 gaatjes héél veel lucht uitspugen tijdens het draaien maar dat de EGT's nauwelijks omhoog gaan, ook een symptoon dat er méér dan genoeg lucht is.hij kan het gewoon niet kwijt
wat ik toen gedaan heb is elke keer een boutje van de ngv uitgedraaid
dat ie lucht lekt als het ware
het werd steeds beter
nou ,dan weet jij wel wat het probleem is
juist te weinig doorlaat
ngv moet je afblijven ,dat geeft enkel maar meer warmte
dus je weet dat het van voren goed zit
maar hoeveel kan die kamer kwijt
dus word het gaatjes boren , tot ie rustiger word
althans ,dat is mijn gedachte
ik weet dat je niet langs kunt komen
dan word het lange afstands hulp hahaha
Yep! Helemaal waarGoed Een goed lopende motor niets meer aan doen blijkt ook uit dit verhaal .
gr Gerrit Jan