Ik heb ondertussen ook al een paar vluchten achter de rug. 1 was iets minder succesvol. Bij een looping kwam ik juist, maar dan ook juist te laag over de grond. Ik had het landingsgestel er afgehaald gelukkig. Alleen de prop is afgebroken en de motorsteun heb ik ook moeten vervangen, gisteren ook nog eens gaan vliegen, weer een prop kapot. Gelukkig had ik van een ervaren vriend de raad gekregen om extra propellors te bestellen, dat heb ik dan ook gedaan. Nog 2 heb ik er nu.misschien toch maar weer nieuwe kopen, of anders langer gras zoeken
. Volgende keer ga ik het landingsgestel er toch maar eens op laten staan, zodat de propellor niet altijd eerst de grond raakt.
Ik heb ondertussen mijn tweede pareltje ontvangen. Een cessna 182 van het merk hype. Ziet er echt super mooi uit. Als jullie willen zal ik wel wat foto's posten, maar misschien ook maar niet, omdat dit het mustang topic is.
Ik heb nu nog wel 1 vraagje, bij die cessna 182 zat er een Lipo van 11,1 v 1.800 mAh, Ik weet dat die van de mustang ook 11,1 V is, maar die heeft maar 1.300 mAh. Kan ik die batterij van de cessna ook in mijn mustang gebruiken? En nog beter, kan ik die ballenced charger van bij de mustang gebruiken om mijn batterij van de cessna op te laden, de 11,1 V 1.800 mAh?
Met vriendelijk groeten!
Thomas
Moet volgens mij allemaal gewoon werken. Het voordeel wat je gaat hebben met de 1800mAh is dat je langer kan vliegen omdat hier meer stroom "inzit". Zolang de spanning hetzelfde blijft kan je andere lipo's gebruiken. De lader kan je ook gebruiken. Wel even kijken of het aantal cellen overeenkomt (lader - accu)