Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met de gebruikte pigmenten in die tijd niet. Maar gekleurd verfwerk zoals op een fortuining mag best wel in zijdeglans hoor.Ik bedoel eigenlijk de geverfde oppervlakken zoals de vertuining. Dat zal wel iets geglanst hebben?
Klopt! Maar of dit realistisch is? Ik zie hier ook licht touwwerk voor de wanten. En ook touwwerk wat tegen de railing ligt te schavielen . Of de rusten zijn te smal.Hier de 7P in aanbouw op de Bataviawerf. Dat oogt toch behoorlijk glanzend. Ik overweeg zijdeglansBekijk bijlage 410479
Goed gezienKlopt! Maar of dit realistisch is? Ik zie hier ook licht hennep voor de wanten. En ook touwwerk wat tegen de railing ligt te schavielen . Of de rusten zijn te smal.![]()
Daar gaat het toch ook wel om hoor. Wat fraai oogt. En dan moet, of mag je best concessies doen. Ook danisch oil behoort tot de mogelijkheden. Maar met lak heb je meer keuze. Denk aan mat, zijdeglans of zelfs hoogglans. Maar ik zie op het forum ook wel dat het verschilt hoe een danisch oil uiteindelijk oogt. Van zeer vet tot subtiel mat.Op de spiegel zie ik weer veel glans. Steeds weer de vraag denk ik tussen wat fraai oogt en wat het destijds geweest is.
Bekijk bijlage 410485
Helemaal mee eens.Zonder mijn eigen producten te willen aanprijzen - de Deense olie op de matte Kolderstok verf geeft een mooie "verdieping" in de kleur zonder gelijk glanzend te worden.
Ha Koos,Ha die Danny, leuk weer iets van je te horen
Ben je nog wat aan het bouwen of heb je het nog steeds te druk??
Gr Koos
Insgelijks voor jou en je naasten, en laten we het allemaal hopen.....Verder wens ik iedereen alvast hele fijn feestdagen en hopelijk een 2021 waarin iedereen weer wat vaker naar buiten kan.