koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Dat we wat regels willen concretiseren is alleen maar positief lijkt me. We hadden het wellicht eerder moeten/kunnen doen maar de dingen gaan zoals ze gaan.

Als je wilt nadenken om iets nieuws te maken dan heb ik nog een HPI Jaguar XJR en Associated Nissan GTP liggen. Die kun je zo gebruiken om te reproduceren. :grin:
 
Dat we wat regels willen concretiseren is alleen maar positief lijkt me. We hadden het wellicht eerder moeten/kunnen doen maar de dingen gaan zoals ze gaan.

Als je wilt nadenken om iets nieuws te maken dan heb ik nog een HPI Jaguar XJR en Associated Nissan GTP liggen. Die kun je zo gebruiken om te reproduceren. :grin:

Zou je het lijstje met bodies alsnog hier kunnen posten? Dan kunnen we allemaal zien waar we t over hebben....
 
Hee hallo Hier wat fotos van mijn corally 10 sl.
Ben op dit moment heel veel geld uit aan besteden aan nieuwe spullen.
Eind dit jaar laat ik zien Alles zien wat ik heb om weer terug te gaan naar AMCA wat heel erg belangrijk voor mij is

13559663.png


13559692.png


13559707.jpg


13559737.jpg


die body moet nog gespoten worden dat word me regen auto voor AMCA. Je ziet ook een klein deel van mijn bandjes.
Snelle en goede lipo en motors en al die shit moet er nog bij komen maar ik, ben lekker op weg tog?

Rcalmar Heel erg bedankt voor die mooie corally met roze ik hou van ROZE.

TOT 2014..Top op AMCA
update IN 2014


Zonder black rock shooter Rij ik niet is mijn mascote
13559716.jpg
 
De eerste gelezen responses voor een "Nederlandse pro-10 club", ofwel een nederlandse versie van onze beste oosterburen is mijnsinsziens positief opgevat (hoewel het onbedoeld een beetje gekruist heeft met een toch wel zeer interessante discussie over bodies)....

V.w.b. mijn mening over toe te passen bodies, deel ik de mening dat bodies specifiek voor de pro-10 zijn of worden gemaakt het uitgangspunt moet zijn. Echter,...dat er regels worden opgesteld om de "brandstof taartschep" uit te sluiten moet natuurlijk niet een eventuele nieuwe echte pro-10 body uitgave "tijdens" een seizoen daarmee onbedoeld uitsluiten.

Kunnen we niet beter een body specificatie opstellen op basis van maatvoeringen?
 
Ja ja, het was weer een super leuke avond voor de pro-10 en ook goed om te zien dat er steeds meer rijders mee doen wat het ook weer gezellig maakt ;-)!!!

Uitslag van vanavond:
1. Reinder Wilms
2. Peter Meurs
3. Niels de Zwijger
4. Ben Voorhaar
5. Steven Koiter
6. Ed van Giezen
7. Wiebe Bartelink
8. Ernst Haalsman
9. Tim Jansen (helaas uitgevallen door motor problemen)

e9etyras.jpg
 
Ging idd. erg snel die Reinder, en dat nog in een wedstrijd ook.
Ook gaaf om te zien dat de 200mm wgt erg goed rond ging.
 
Er waren totaal 3 wgt auto's. Het rijden tussen 235 auto's gaat opzich prima, maar de bochtensnelheid van een 235 auto is wel een stuk hoger. Daarbij ging Reinder als de brandweer met een 15.2 als resultaat. Met de wgt kwam ik niet verder dan een hoge 15.9.
Het is dat ik 235 er niet uit vind zien...
 
Banden WGT

Suggesties voor banden WGT indoor tapijt?

Of gewoon dezelfde als op asfalt? Zo'n beetje 35 shore achter en 40 shore voor.

En kleinere diameter, zuiniger smeren en kortere inwerktijd?
 
Laatst bewerkt:
Gray achter en pink voor dat is bij mijn de combo en banden diameter 55 mm of minder bodem vrij heid van 3.5mm tot 4mm de rest gewoon uitproberen;)
 
Volgens de eerste meldingen uit de US of A is het een motor die niet echt super koppel heeft maar wel veel toeren wil draaien.

Mvg Roy
 
Weet ik Ben, maar de nieuwe motor is dan wel weer vertimebaar en dat is de oude motor niet.
Van wat ik weet heeft de "oude" motor een vaste vertiming van 22 graden en kan de nieuwe vanaf 18 tot 40 graden vertimed worden.
Dit houd dan weer in dat de toeren omhoog moeten gaan.
Helaas houd dit ook in dat de temp ook omhoog gaat:(
Het is tot ze naast elkaar getest zijn voor ons nog koffiedik kijken;):cool:

Mvg Roy
 
Back
Top