Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hey mooie balans knoppen. Waar heb je die vandaan?
De mijne is 1230-1250 gram race klaar afhankelijk van de banden en kap.
Balans rechts en links is wel een belangrijk iets in de auto's. Gewicht voor en achter denk ik minder. De accu's liggen nu eenmaal waar ze liggen bij mij. De servoplaats is ook vast dus het enige waar je mee kan schuiven is de ESC en de ontvanger naar links en rechts. Daar zou je de balans in kunnen zoeken. In de 1/12 balanceren ze zelfs de achterpod op zichzelf. Persoonlijk vind ik wel dat het belangrijk is maar gek genoeg heb ik er nog nooit zo veel mee gedaan.
Een andere mooie manier is vier micro-scales nemen en die onder de wielen zetten. Er zijn meerdere manieren om een auto in balans te zetten.
wel netjes gedaan in ieder geval .
Ik had zelf een setup met 2 weegschaaltjes en de beam van een tweak station,een beetje hetzelde wat jij hebt gedaan.
2 wielen op de weegschaal en de andere kant van de auto waterpas op het tweakstation.
Nadeel :goedkope weegschaaltjes zijn niet allemaal even hoog.Maar met eneige aanpassingen werkte dit heel goed.
Hey Niels, alle gaatjes waren op de juiste plaats enkel idd wat Kees al schreef waren de gaatjes van de link toch nog iets te ver naar achteren. Maar door de vindingrijkheid van Kees is dat alweer opgelost. Binnenkort als je tijd en zin hebt de F1 maken?
Halewijn
Ah ok. Gelukkig dat het opgelost kon worden.
F1? Ja hoor, kom maar door met de id'n. Gaan we een Exotek kloon maken? ;-)
Gr. Niels
F1? Ja hoor, kom maar door met de id'n. Gaan we een Exotek kloon maken? ;-)
Gr. Niels