Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is deze auto iets voor deze klasse?
Ik had een 10SL in "bruikleen" van één van mijn Duitse vrienden (ik woon in het Nederlands-Duitse grensgebied en kom vaak "aan de andere kant") om eens mee te "pielen". Had mijn eigen RC10R5 namelijk al verkocht. Wil tussen nu en een paar maanden iets beslissen voor het buitenseizoen 2013. Probeer me zo breed mogelijk te oriënteren, ook kijkende naar wat mijn spaarpot toelaat. Alfred Smolik, waar ik regelmatig contact mee heb, probeert me over te halen om PC10H3X te gaan rijden. De auto is top (sinds kort ook met de nieuwe druklagerconstructie standaard in de kit, staat nog niet in het Handbuch), maar daar is de prijs ook naar.Je had toch een corally?
Beste Jack, op dit forum zit M7H hij rijd met een serpent S100 op de mach met een 4.5 motor en hij gaar serieus... wacht even op zijn reactie want die snijd echt hout..
Ke kan zeker met een S100 modified rijden.. ik rij binnen met de 200mm versie en die gaat ook erg goed..
succes..
Martin... ben eigenlijk wel benieuwd wat je Jack per PM gestuurd heb...Jack heeft inmiddels antwoord van me gekregen in een PB die die me had gestuurd.
Martin... ben eigenlijk wel benieuwd wat je Jack per PM gestuurd heb...