@ Rick:Merci! Enfin, de KV-1 Ehkranami werd in 1941 gelanceerd...upgrades volgden t/m de KV-3. Tegen de tijd dat de Köti schaars ten tonele kwam (in vergelijking met b.v. een T-34 slechts een handjevol van gemaakt) was er al de IS-3, zie onder, en die kon een Köti makkelijk aan. Het was ook een erg vooruitstrevend tank design, de Ioseph Stalin III.
WOT problemen: misschien los je deze op door de nieuwste versie handmatig te downloaden van de WOT site..
mijn versie werd begin vorige week automatisch ge update...denk ook aan uitvoeren als administrator of schakel tijdelijk je virusscanner uit en probeer dan in te loggen...updaten gaat eigenlijk altijd automatisch bij WOT.
@ Sander: ja die tracks zijn erg zwaar, op RC Panzerkettenforum.de zag ik foto's van een Hl gebaseerde KV-2 (Juckeburg ombouwset van KV-1 naar KV-2) die de tracks wel erg slap had hangen, zeg 1 cm lager dan mijn tracks per teruglooprol (!) maar daar toch goed mee kon keren etc, was verder zelfde Asiatam bak, idem metalen wielen enfin dat pleit maar weer voor het gebruik van goed materiaal

Groen: Tsja, dit is nu eenmaal een beutepanzer in Duitse kleuren....
Typisch voor ervaren bouwers op dit Duitse forum is dat ze b.v. de plastic spatborden e.d. er geheel afslopen om dan, in dit geval van aluminium, maar vaak ook van messing, een metalen opbouw te maken...mijn gedachte zoveel mogelijk metaal, komt hier in ieder geval goed in de richting.