KV-1 A 753 R 1:16 RC

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door Tiger I, 23 feb 2012.

  1. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    ACH SO! Herr karel, na so wat! Enfin het leuke van WOT is spelen in een Clan...nu al 1 jr bij de 507 en mijn Duits wordt er ook beter van LOL.
     
  2. rctoi

    rctoi

    Lid geworden:
    16 dec 2012
    Berichten:
    45
    Locatie:
    Stiens, Friesland
    ik ben ook van plan om een kv-1 te kopen met metalen onderbak van tanktoko maar om nog even terug te komen op dat laden zonder de tank te hoeven openen hoe heb je dat gedaan aangezien ik dat ook wel makkelijk vind om zo op te laden
     
  3. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    Zie pagina 4 post nr 69 2de foto een 2de kabel aan de stekker van de accu solderen en hier dan weer eenzelde stekker aan zetten als de accu heeft, deze leid je dan naar 1 van de - in dit geval metalen - opbergkisten achterop de tank. Je ziet er dus niets van. Zo zit de aan/uit switch ook in 1 van de opbergkisten. wel aan 1 kant doen voor beiden, anders wordt afnemen van de hull lastig en ruim draad nemen.
     
  4. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Zo, weer een bouwbericht gesaved :p
     
  5. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    Nu ik dus een aantal weken geleden de echte foto van deze KV1 vond, is het tijd de belettering uit het boek Wehrmacht Panzer Divisions van Dolsaro & Bisshop te verwijderen en de echte belettering aan te bregen. Meteen even gelegenheid om wat bij te verven, de metalen periscoopjes met Vallejo 309 periscoop verf, gezien de recent gekochte decals de Tetra stickers op de metalen brandblusser. De metalen opbergkisten van bruin naar zwart geverfd. Enfin zo blijf je leuk bezig een model is af tot je weer betere info / technieken / vaardigheden verwerft.
    Op de foto en bij het model zie je de vette zwarte tracks mooi glanzen en zo hoort dat ook. Nee geen roest NO WAY. Daar waren die tanks veel te nieuw voor. Gezien het vele metaal is het een loeizwaar model. Voelt echt aan als een tank :)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2015

Deel Deze Pagina