@ Jaap: ik woon in Kantens da's een klein (744 inwoners) wierdedorp boven Middelstum in Groningen. Door de hoge ligging was dit gebied nog eerder bewoond dan de stad Groningen.
Dat wil zeggen dat ik in 15 auto minuten in Noordpolderzijl bij de waddenkust ben

Aangezien ik graag zeil is slechts 35 min. naar mijn zeiljacht in Dokkumer Nieuwe Zijlen ook niet verkeerd. Aangezien je in deze regio veel value for money krijgt inzake huizen heb ik uiteraard ook een grote tuin en tuinieren vind ik ook leuk. Gelukkig komt er steeds meer import uit den Haag e.o. waar ik vandaan kom dus da's ook prettig

Waar kom jij vandaan Jaap?
@ Rick: nou zelfs met mijn IS-7 bounced er wel eens het e.e.a. dus of dat helemaal aan het premium verhaal ligt...het valt mij wel op dat het moeilijker wordt om een potje te winnen.
Soms schiet ik nog niet eens door het pantser van een KV heen,met een tiger(sterkste gun)...
Troost je dat gebeurt zelfs met mijn E-75 die een nog weer beter kanon heeft...niet voor de poes die KV lol.
Enfin onze 507 clan heeft nu Nederland en België veroverd LOL dus we doen het niet slecht.
Toch maar begonnen met de roosters van de KV, hier waren altijd mooie setjes voor maar deze zijn uit de handel genomen...
Dus wordt het door Torro geleverde plastic dichte rooster met een slijpschijfje - het plastic is te taai om met een mes te bewerken - open slijpen en dan met een scherp mesje voorzichtig bij te werken. De 3 ribben dan van binnenuit weer bijslijpen anders zijn zij veel te dik. Hierachter komt dan het messing Tiger I rooster, enfin Beutepanzer, improviseren met Duitse onderdelen dus da's dan weer correct.
Groeten,
Bram