Kyosho DST gekocht

Toen ik mijn DST in aan het rijden was droop de olie werkelijk van de bodemplaat...is juist een goed teken, rij je lekker rijk. Alleen het schoonmaken is een k..klusje ;)

Nou gaat lekker hoor. Vandaag 5e tankje leeg gereden (WOT). Gister kwam het er helaas niet van door het weer. Wat trekt dat nog een bekijks zeg. "goh rijdt dat op benzine? wist niet dat dat bestond." Lol.
Maar morgen hopelijk tankje 6 en dan afstellen geblazen (eindelijk).
Wel grappig dat je merkt dat de tank bijna leeg is. Hij gaat dan heel kort versnellen. Wat op zich logisch is natuurlijk.
Heb ook de vering wat strakker ingesteld en dit werkte goed. Geen extra harde klappen gehad en veert toch nog goed soepel door.
Leuke hobby hoor :)

Nou gaat lekker hoor. Vandaag 5e tankje leeg gereden (WOT). Gister kwam het er helaas niet van door het weer. Wat trekt dat nog een bekijks zeg. "goh rijdt dat op benzine? wist niet dat dat bestond." Lol.
Maar morgen hopelijk tankje 6 en dan afstellen geblazen (eindelijk).
Wel grappig dat je merkt dat de tank bijna leeg is. Hij gaat dan heel kort versnellen. Wat op zich logisch is natuurlijk.
Heb ook de vering wat strakker ingesteld en dit werkte goed. Geen extra harde klappen gehad en veert toch nog goed soepel door.
Leuke hobby hoor :)

Word nog veel leuker na je inloop procedure ;)

Als hij wat versnelt nader je tank wat leger is, is misschien niet zo verstandig..
Want op het moment dat je tank wat leger is levert de tank dus ook minder smering aan de motor ( Dus gaat hij armer lopen, vandaar dus de versnelling ).
Niet dat het nu gelijk schade heeft aangericht maar probeer altijd je tankje bij het inlopen op zo'n minimaal van 1/4 vol te houden :D

Als hij wat versnelt nader je tank wat leger is, is misschien niet zo verstandig..
Want op het moment dat je tank wat leger is levert de tank dus ook minder smering aan de motor ( Dus gaat hij armer lopen, vandaar dus de versnelling ).
Niet dat het nu gelijk schade heeft aangericht maar probeer altijd je tankje bij het inlopen op zo'n minimaal van 1/4 vol te houden :D

Oke ik stop meestal dan ook gelijk hoor, maar zal wat eerder stoppen nog.

Ik zie helemaal geen rook. staat dus duidelijk te arm.. tot 1 minuut.. dus hij moet toch nog even rijker...

Beste is ook. om met een nitro motor niet gelijkmatig op te trekken, je moet zegmaar pompen met het gas, volgas, los, volgas, en dan inhouden.. niet heel zachtjes trekken, want dat maakt het afstellen lastiger omdat je hem eerst verzuipt, omdaarna arm te gaan lopen..

Ik zie helemaal geen rook. staat dus duidelijk te arm.. tot 1 minuut.. dus hij moet toch nog even rijker...

Beste is ook. om met een nitro motor niet gelijkmatig op te trekken, je moet zegmaar pompen met het gas, volgas, los, volgas, en dan inhouden.. niet heel zachtjes trekken, want dat maakt het afstellen lastiger omdat je hem eerst verzuipt, omdaarna arm te gaan lopen..

Vond hem juist ruim roken. Maar heb hem na die 1 minuut inderdaad rijker gezet. Lijkt hij je goed na die tijd?

En bedankt voor de gastip.

Na die tijd lijkt die al beter, maar zou nog iets rijker kunnen, je moet m heel rijk zetten, en dan steeds armer draaien, maar er moet rook blijven, en hij moet goed blijven reageren en een vol geluid geven. (die demper van de DST dempt erg goed, dus vaak lastig te horen)

Ja heb hem ook langzaam teruggedraaid volgens WOT. Als ik hem nu nog rijker zet dan geeft hij maar weinig bij het optrekken.

Neoappie,
Ik woon min of meer in dezelfde straat, als je vandaag nog gaat rijden stuur maar even een pmetje en waar dan, dan kom ik miss nog wel even en dan help ik je wel.

Gr Tim

Neoappie,
Ik woon min of meer in dezelfde straat, als je vandaag nog gaat rijden stuur maar even een pmetje en waar dan, dan kom ik miss nog wel even en dan help ik je wel.

Gr Tim

Nou Anko heeft me denk ik aardig op weg geholpen. Weet niet of ik vanavond ga rijden maar dan laat ik het je weten. Thx.

Hey Tim aangezien je een buurtgenoot bent, waar rij jij altijd? Wat is een mooie lokatie hier.

Gr. Arthur

Laatst bewerkt:
He ,

Ik zou over 20 minuten wel even naar die parkeerplaats van het filmpje kunnen komen daar voor de flat, komt u ook???

Gr Tim

Lijkt mij duidelijk dat dit soort posts niets met het topic te maken heeft en dus per PB, Mail of MSN kan.

ik heb ook een dst bij mij liep ie zonder af te stellen maar is heb problenmen met de stuur servo
hij stuur heel zwak

jorick (oldebroek vlakbij)

ik heb ook een dst bij mij liep ie zonder af te stellen maar is heb problenmen met de stuur servo
hij stuur heel zwak

jorick (oldebroek vlakbij)

Onderhoud of zwakke accupack/batterijen. Dit is al eens gezegd, zal in een ander topic niet veranderen uit zich zelf:rolleyes:

Back