Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je had nog geen antwoord van Mick over de e.v.t. aan te passen vertraging?
Helaas neen, ben ook bang dat ik hierop geen antwoord krijg, de man heeft het veel te druk met andere zaken
Als we dat zouden willen moeten we er zelf mee gaan experimenteren vrees ik
Ik ben ook wel benieuwd naar Martin zijn zoektocht v.w.b. de ervaringen met de Schlundt, ik ken ook niemand die hem gebruikt.
Heb bij het oldtimertreffen in Borken (D) dit jaar de Stampe van Schlundt (17kg) zelf met een ZG45 zien vliegen, wat en power!
Dit is bijna dezelfde vertraging als die van de ZG62
2 jaar geleden zag ik daar zijn Fly baby met ZG62 (18 kg), Prachtig geluid!!
(veel 'zwaarder/dieper' dan dat van de ZG45) en wederom wat een power, hij kon er bijna mee torquen! (is toch ca. 3,8m spanwijdte)
Heb daar met hem een gesprek gehad en hij gaf uit eigen ervaring, en die van klanten, aan dat ze gewoon probleemloos werken
Wat denk je dat het streefgewicht ongeveer zal worden? 16-18 kilo????
Denk dat je daarmee heel warm zit, misschien sommige 19 kg met vele details
Als je dat zo mooi rond lamineerd hoeft daar geen koolstofstaaf of staaldraad langs gelijmd te worden. Dit is meer dan sterk genoeg. Zeer zeker als er ook nog een goede bespanning omheen zit.
Dan zou ik er eerder voor kiezen om die "ligger" door te laten lopen naar de tip en de rib die daar nu doorloopt onderbreken.
Teus, ben trouwens wel benieuwd wat jouw hoogteroeren wegen van je DVIII
Bespanning doet straks zeker ook nog veel
Zeker met e.v.t. het linnen van GT of anders het proficover van TC.
Gr. Teus