Hallo Bart,
Mag ik vragen waar je die kleine witte 'beugeltjes' vandaan hebt? Ik ben aan het zoeken geweest, maar kon ze niet vinden.
Overigens zit ik weer met bewondering te genieten ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Bart,
Heb je het verslag van mijn Short Empire al eens bekeken ? misschien ook wel leuk. Linkje staat onder deze post.
Dit weekend was het buiten veels te warm achter op pad, dus maar binnen onder de ventilator je andere verslag gelezen...
Ook gewoonweg fantastisch. Zowel je verslag als ook het ontwerp en natuurlijk je vliegtuig.
@ Wim , inline motoren ? was het dan geen widgeon ? het kleine broertje van de Goose.
Grumman iron works , ja ze hebben daar zeker wat mooie kisten geproduceert. Mijn favoriten :
Goose , Albatross , Avenger , Tracker en natuurlijk de Tomcat ( komt natuurlijk helemaal niet door top-gun)
Mvg,
Bart
this is ghostrider one, requesting flyby.............haha, lol!!!
.
Vergeet inderdaad de geweldige Navy jagers niet, de "Cats" van Iron Works; Wildcat, Hellcat, Bearcat en Tigercat,...en natuurlijk de latere Tomcat,... prachtige machines! En de mooie civiele Ag Cat![]()
Groeten, Ramses