Levering/Bestelling Booby van Wowing

Naar aanleiding van dit draadje Ron bericht over de Booby van Wowing heb ik voor de duidelijkheid even een apart berichtje gemaakt voor een gezamelijke bestelling zodat de portokosten gedeeld kunnen worden.

Ik wil de order plaatsen en betalen.
Deelnemers betalen ( voor mijn plaatsing van de order) door middel van overmaking op mijn bankrekening of Pay-Pal account.
Distributie kan door middel van afhalen of post, bij afhalen wil ik best een stukje tegemoet komen rijden vanuit Zandvoort.
Voor bezorging met de post binnen Nederland ga ik uit van €6,50 voor een pakket.
Aangetekend op verzoek ( kosten ??).
Bezorging met de post naar België: moet ik navragen. Eventueel af te halen bij familie in Zierikzee ( voor de Zoutelanders ?? ).

Bij interesse: meld je aan.
Hoe meer mensen mee zouden willen doen, des te meer zakt de prijs, bij 3man €54,- pp, bij 9 man ongeveer €48.90 pp.
Daarna zakt de prijs steeds minder per persoon, dus houd rekening met een uiteindelijke prijs tussen de €54,- en €49,-. Ik stel dit maar even zo om teleurstellingen te voorkomen.

Als geinteresseerden heb ik zeker:

1. Hans N.
2. Vjete

@Simen, nog interesse?

Hans.

zeker nog intresse, kan hem afhalen in Zieriekzee, ofwel opsturen naar Sas Van Gent (Z.Vlaanderen )
ik hoor het wel wanneer ik moet betalen, wil wel eens iets anders op Zoutelande

Bij interesse: meld je aan.
Hoe meer mensen mee zouden willen doen, des te meer zakt de prijs, bij 3man €54,- pp, bij 9 man ongeveer €48.90 pp.
Daarna zakt de prijs steeds minder per persoon, dus houd rekening met een uiteindelijke prijs tussen de €54,- en €49,-. Ik stel dit maar even zo om teleurstellingen te voorkomen.

Deelnemers:

1. Hans N.
2. Vjete
3. Simendewulf

( Waarchijnlijk gaan we een kleine elite-club vormen, heren ) :wink:

super :lol: voor mij part bestel je ze nu al, ik kan niet wachten om er mee te vliegen. ik kan dan eindelijk eens hellingzweven boven de duinen :lol:

dit is versterkte tape met draadjes ( in dit geval gekruist ) en maakt ze alzo bijna onverwoestbaar
met nadruk op BIJNA , alles kan breken

is dat niet hetzelfde als pattex powertape?

heb net gezien dat er een wachttijd is van 2 weken door de grote vraag :?

Voor de Booby is er ook een wachttijd, dus dan kan elkaar weer opheffen.
Filament tape kan je ook in Duitsland krijgen, maar zal ik er voor elk een rol tape bij doen?
Mijn rolletje begint ook op te raken.

Moet er nog gekleurde tape bijkomen?

Wonen de Belgen nog een beetje bij elkaar in de buurt?
Kunnen jullie samen bouwen en tapen.
Misschien kom ik dan ook nog wel langs.

Hans.

kortrijk ligt nog in de buurt van Evergem, dit kan voor samen te bouwen .
gekleurde tape heb ik nog in overvloed ( alle kleuren ) juist filamenten tape heb ik niet meer ( wel nog de lichte van pattex )
dus ik zou meebestellen

Simen 36mm of 48mm?
1 rol of meerdere ?

Net even gekeken op de routeplanner: Evergem 2,5 uur rijden met de auto vanuit Zandvoort. t'is te doen.

Hans

sorry Hans, beetje verkeerd het is 48 mm breed ( 2 " ) en een lengte van 45 meter
zal nie meer gaan zeker voor onder de kerstboom

doe mij ook maar zo'n rol. kerstmis is binnen 2 weken en met een wachttijd van 2 weken luk dit dus niet voor onder de kerstboom :cry: tenzij je de kerstboom nog enkele weken laat staan :wink:
en het lijkt me wel leuk ze samen te bouwen. ga nog eerst eens opzoeken waar evergem ligt :wink:

nog een vraagje, hoe gaan jullie hem bekleden? gewoon bespannen? ik zou het graag proberen zoals Eric R zijn hellingzwevertje bouwt. lik dat te doen volgens jullie en zal hij veel zwaarder wegen dan gewoon met oracover?

Evergem licht over gent. dat is 56 km van kortrijk volgens mappy.be

Als deze vleugel van EPP gemaakt is dan is de bekleding die ik toe pas niet aan te raden
Ik denk niet dat het blijft plakken, omdat EPP een dichte structuur heeft een (blauwe)foam een open structuur heeft.

Eric

Back