geen taks moeten betalen 8)
dat is alles wat is de doos zat....
regelaar zou een jeti 18 moeten zijn...hoe zou ik dit kunnen controleren...
canoy heeft even genepen gezeten in de doos, niet veel schade , is al hersteld
staart had een boomstrike gehad, van het main gear was een tandje af...geenprobleem, de nodige spares zaten erbij
lijkt al wat meer op een heli, niet?
Heb er nu nog even m'n futaba GY240 gyro opgezet om nog even geen last van de staart te hebben. Er zit een mega 16/15/4 in, die volgens de forums wel moet werken, maar met "2 dot grips" en 7 cellen lukt het toch niet bij mij. Waarschijnlijk een tandje meer op de motor en iets meer pitch (en 2 dot en een 6 dot) zal het wel lukken hoop ik.
Zal nog even over en weer moeten mailen daarvoor...
Heb wel al even gevlogen met 2 3S etec paketten paralell. Dit ging zeer goed, met zeer hoge headspeed heli was niet zo stabiel, Want er was veel wind, maar reageerd zeer fel op de stuurinputs, net een cp heli. ook met dat lichte pakket had ik het "caddilac effect" niet, maw zware helies zijn stabieler.
Wat wel lastig is, er zaten een paar inbussleuteltjes in, behalve 1 in engelse maat, die zowat over heel de heli gebruikt wordt 8O Was wel even een probleem. Heb dan maar een inbussleuteltje wat aangepast met een dremel, zodat het net past. Heb in de handleiding gezien dat het setje "hex wrenches" maar 2.99$ kost, dat zal ik dan ooit maar eens bestellen.
Niels
(p.s. examens waren goed hoor, had 68% voor het totale jaar, en geen tekorten 8) ).