LRP elektro algemeen

Ik hem hem al passend gekregen whahahahah...en zonder de esc op het batterijkapje te plaatsen whahahahaha
En bram:zonder internet of dagen piekeren :p

@ruud:Heb ik al geprobeerd,dat helpt niet helaas.

Ja de lipo was helemaal vol.En de ESC stond aan.Er gaat ook wel stroom naard de program card,maar er komen alleen horizontale streepjes te staan en ik kan dan niets instellen.

Foto zal ik later vandaag posten :)
Het waren gewoon de draden die wat te hoog uitstaken dus het is gwn een kwestie van goed die draden leggen en dan past het allemaal net.

Did it!!!
De program card werkt!Wat blijkt nou,je moet de port van de fan gebruiken en niet die kabel van de esc naar de ontvanger.Problem solved!

full
full

hier een paar foto,s van de binnenkant het is krap maar het gaat

Tja, dat de kap van de buggy versie zo laag is, helpt dan ook niet echt, als er zoveel onder moet.

Zit er een soort van hoesje om je ontvanger? Ziet er in ieder geval strak uit. Wat voor merk en type motor/ESC is dit? Of is ztw het merk?

Laatst bewerkt door een moderator:
Holy f#ck!Dat ding is rete snel zeg!Niet normaal!
@ruud:Ik zal eens een fototje maken.

Verduidelijking voor ruud:
http://img171.imageshack.us/img171/8243/20130303145750.jpg
Zie je die kleine zwarte en rode draad tussen de grote 2 draden?Daar zit een aansluiting zoals bij de ontvnger.Met een appart meegeleverd kabeltje kun je via die port je program card aansluiten.

Foto van de ESC:
http://img838.imageshack.us/img838/3895/20130303145847.jpg

Foto van de motor:
http://img443.imageshack.us/img443/1169/20130303145957.jpg

http://img62.imageshack.us/img62/5923/20130303150007.jpg
Mn mobiel had zn dag niet zotezien...stomme flits.

Ook wel grappig:In de handleiding spreken ze van een oranje,gele en blauwe draad naar de motor,nou ik heb alleen 3 zwarte haha

Ik heb nu alleen een probleem,als ik heb gereden en ik doe de zender uit,maar nog niet de esc,dan rijd hij langzaam naar voren!en dat stopt pas als ik de zender weer uit doe.Ik heb hem al opnieuw gekalibreerd maar dat helpt niet :(

Nog een keer aan ruud( :p ):Ja ik ben heeeeeeeeeel blij! Ik zag heel ironisch ook een politie auto rijden,en was ik nou net aan het gassen whahahaha

Laatst bewerkt:
Temperaturen zijn ook prima,op vol gas een paar keer de straat door en de motor word maar handwarm,de ESC word nieteens handwarm.Batterij ook niet trouwens.

Als je motor na een paar keer op en neer de straat met dit weer handwarm word, moet je met offroaden, vooral in de zomer daar wel even op letten.

Tja, dat de kap van de buggy versie zo laag is, helpt dan ook niet echt, als er zoveel onder moet.

Zit er een soort van hoesje om je ontvanger? Ziet er in ieder geval strak uit. Wat voor merk en type motor/ESC is dit? Of is ztw het merk?

er zit geen hoesje om de ontvanger en het merk is ztw

Als je motor na een paar keer op en neer de straat met dit weer handwarm word, moet je met offroaden, vooral in de zomer daar wel even op letten.

Ja dat is waar,maar hij was niet super warm.Ik zal ook nog wel eens testen na een tijdje op het gras rijden hoe warm alles dan is.

Ik heb nu alleen een probleem,als ik heb gereden en ik doe de zender uit,maar nog niet de esc,dan rijd hij langzaam naar voren!en dat stopt pas als ik de zender weer uit doe.Ik heb hem al opnieuw gekalibreerd maar dat helpt niet :(

Een simpele oplossing, nooit de zender uit doen voordat de auto uit is! Je kan dit probleem voorkomen als de ontvanger over "failsave" beschikt, dat betekent dat je op de ontvanger kan instellen wat hij met de besturing moet doen als er geen zendersignaal is. Maar leer het jezelf aan om altijd deze volgorde aan te houden, bij gaan rijden eerst zender aan, dan auto, en als je stopt met rijden, eerst auto uit (en liefst ook meteen de akku loskoppelen), en dan de zender pas uit.

Ik zie al wat ik aanzag voor een hoesje om de ontvanger. Dat zijn de condensators, die op de ESC zitten, en dat "hoesje" is dan krimpkous.

Oh hahaha ik deed altijd eerst de zender uit :p
Volgens mij heeft de ontvanger niet zon failsafe...staat iig niet in het boekje van de twister.

Volgens mij ook niet, de enige zender/ontvanger combi uit mijn collectie, van waar ik het zeker weet, is de Hobby King GT-2 met 3 kanaals ontvanger. In mijn snellere auto's heb ik die combinatie.

Back