LRP elektro algemeen

De rolkooi van een kyosho sandmaster past wel met de nodige aanpassingen
e75c9fc4f8e5fb0e859146cd5cc62dfd.jpg
197fa25b05b31283698bd068056ebcc4.jpg

Jawel maar ik maak hem weer orgineel, elektronica eruit enz... 4 schroefjes voor de kooi, 2 voor de sevo en 2 voor de motor.... Omdat axial [emoji7] ik ben toe aan een goede 4wd

ik zat eigenlijk dan meer te denken om een kooi te nemen en daar de kap omheen te bouwen
want alleen de kooi is me iets te open
maar wat met je voor de kooi hebben dan als je hem wegdoet

Jawel maar ik maak hem weer orgineel, elektronica eruit enz... 4 schroefjes voor de kooi, 2 voor de sevo en 2 voor de motor.... Omdat axial [emoji7] ik ben toe aan een goede 4wd

Waarom of/of, waarom niet gewoon en een goede 2WD en een goede 4WD houden? Je bent steeds aan het overspringen en steeds weer de ene verkopen en een andere terug zal meestal op termijn duurder zijn dan 2 auto's aanhouden. Je weet dat als je die 4WD hebt, het 2WD gevoel weer gaat knagen, en je weer een rijdende Twister of Ultima RB6 of zo wilt. ;)

grrrrrr vandaag echty een slechte dag om te rijden
eerst breekt bij blast bx front hub carrier af
dus ik balen denk naja dan maar de twister
nog geen 5 min later klap ik over een steen heen in het zand
verdorie achter ophanging naar zijn grootje
kan wel janke nu
zucht maar weer naar de rc winkel onderdelen bestellen

eerst breekt bij blast bx front hub carrier af

...

dus ik balen denk naja dan maar de twister
nog geen 5 min later klap ik over een steen heen in het zand
verdorie achter ophanging naar zijn grootje

Ik denk een geval van lage temperaturen waardoor het plastic broos wordt. En de ene soort kunststof heeft daar meer last van dan het andere. Ik had vandaag geen schade met mijn Kyosho RB5, waar de Twister nogal op lijkt.

Is de achterophanging echt stuk trouwens, of alleen de scharnierpin uit de houder getrokken, bij waar de draagarmen aan het frame zitten? De Twister heeft wat zachtere kunststof dan bijvoorbeeld de Kyosho, en dan popt er nog wel eens een pennetje uit, daar achter. Oplossing is of een lange schroef nemen ipv die pen, of een alu blokje om de pennen vast te houden, dat heeft geen flex.

hij was echt kapot maar ja die is ondertussen alweer gefixt
en de onderdelen voor de blast bx komen morgen
aleen is het weer morgen prut
dus denk ik maar ff een overdekt parkeerterrein opzoeken voor morgen en dan daar ff rijde
met een paar profiel banden er onder

Ik denk inderdaad dat het door het weer komt.
Al zou ik dan wel denken dat het dan scheurt in plaats van eruit poppen, Indoorvlieger?

Ik denk inderdaad dat het door het weer komt.
Al zou ik dan wel denken dat het dan scheurt in plaats van eruit poppen, Indoorvlieger?

Ja, dat op zich wel, maar het kunststof van de Twister is voor mijn gevoel zachter dan van bijvoorbeeld de Blast, dus misschien dat het bij temperaturen rond het nulpunt ook nog iets te flexibel zou zijn. Maar ik begrijp dat er echt wat stuk was, ik ben dan wel benieuwd wat. Hopelijk krijgen we nog een foto te zien, als die gemaakt is

Gr, Henk

Foto! Enehm demon, ik zoek nog een orginele brushed lrp regelaar. Beetje laat maar bij deze

Zo'n Runner A1? Is het voor een 1/10 auto? Dan raad ik je van harte de Hobby King 45A brushed ESC aan, voor ongeveer een tientje ex verzenden, kan ook vrij pittige brushed motoren aan, en heeft ook nog een erg laag "stationair toerental", zeg maar, dus erg soepel ook in de lage toeren.

Enige reden waarom? De Runner kan minder zware motoren aan, bij een 17T Corally wordt hij al redelijk warm, terwijl de HK regelaar dan nog niet eens lauw wordt. En ik heb er nog geen enkele rotte van gehad.

even een vraag ik heb mijn stuur servo vervangen had eerst een analoge maar nu een digitale
aleen is het net als ik gestuurd heb dat ie ff na wiebelt
|en stuurt ook verder de ene kan op dan de andere

Back