Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ze hol zijn kun je proberen nieuwe plasticen te kopen, en er een stuk rond staal in te lijmen.
demon heb je ook een koelfan op de esc?
dat kan ook een probleem zijn. bij mij begint de castle sidewinder v2 4600 combo wel eens te stotteren daardoor.
het kan ook zijn dan je lipo niet meer al te best is want dan gaat je wagen ook rare nukken krijgen soms
Welke zender heeft u?
Ik vind het een wat raar verhaal?
De servo heeft niets te maken met het stotteren van de motor?
Trim op 0 zetten. Eventueel proberen om de throttle in reverse te zetten en dan te trimmen. Zitten de kabeltjes wel goed in de ontvanger. Kan namelijk zijn dat je de kabel van de esc in het 1e kanaal hebt gedaan. Deze is bedoelt voor de servo. Haal die ontvanger box nog eens open en kijk of er tekst naast de kanalen staat. (Ch1,ch2,ch3...) soms staan er 2 ch1's, zoals bij de traxxas tqi. Dus let goed op dat je het draadje vanuit de esc in ch2 plaatst en de servo in ch1ik had eerst een zender van flysky wel digtaal 2,4 ghz
en nu heb ik een carson digitaal
maar snap er zelf ook niets meer van nu
want servo doet niets meer als ik de auto aanzet staat ie gelijk op vol gas
alles op de zender op nu staan en de esc gereset
helpt allemaal niets ben er ff helemaal klaar mee
klote dingen
als je eenmaal gezeik hebt blijft het ook gewoon doorgaan
op de flysky werkt een digi servo niet
dus voor de mensen die een flysky zender en ontvanger hebben DIGITALE SERVO'S WERKEN ER NIET OP
nu heeft zijn zoon de servo om gesoldeerd en doet hij het perfect
tenminste op de digitale zender van carson
op de flysky werkt een digi servo niet
(indoor, is dat een kyosho rb?)
de mijne is een CYS-S2308 8KG Digital Servo en daar wil het niet mee
alsik had geweten dat het met een savox wel wou had ik de zender nooit weggedaan en een ander gekocht
maar ja weer wat geleerd
Ziet er gaaf uit inderdaad! Is er al duidelijk hoeveel deze gaat kosten en wat voor elektronica erin zit?