LRP elektro algemeen

Je hebt om mijn crawler banden geboden en daar heb ik via de mail op gereageerd. Je bod is goed. Nu weer on topic

Zou een auto eigenlijk nooit verkopen. Krijgt er weinig voor terug en je kan er best lol aan hebben. Zo'n twister is die 80 euro niet waard gok ik zomaar.

Voor de onderdelen jagers is het wel fijn.....
Van de week begon de hobby weer te kriebelen en omdat er een BX met wat extra alu op mp stond is het wagenpark alweer uitgebreid.

Phoebe heb je de maat al van die outdrives?

Nee maar ik ben wel al voorzien paul
b2ef9b991d66ffc369f8b1d3eee3c488.jpg

lrp pinion gear twijfels

Dag mensen mijn naam is pUch woon in Gelderland en heb recentelijk een lrp twister s10 roller gekocht, de electro van mijn maverick strada evo s overgezet en rijden maar....
helaas waren de spurs gears anders en past de vertanding van de pinion voor geen meter, dus geen meter gereden.
Gisteren naar de winkel en een pinion van lrp gekocht 17t, ik dacht dat ze begonnen bij de 19t voor de twister maar goed thuis gekomen gemonteerd en ik vertrouw het niet helemaal, hij loopt niet lekker hij klinkt niet lekker, graag jullie mening.
IMG_3202.jpg
IMG_3204.mp4
IMG_3203.jpg
http://vid266.photobucket.com/albums/ii271/akapuch/IMG_3204.mp4

mijn dank is groot

ps.als iemand een blauwe body en spoiler wil ruilen tegen mijn rode? Die van mij is nagelnieuw nog, ik hoef niet een nagelnieuwe ervoor terug, maar blue is better

Laatst bewerkt:
Het lijkt net of de pinion een grovere module heeft dan de spur?
Maar misschien dat de kleur dat wat mis tekent?

Tadaaaa
ik wil wel ruilen.
dit zijn de orginele twister tandwielen
3e5a4e99a4d6c16f365d7cac657fde6e.jpg
81a49471427d5af5da2a552e0960f034.jpg

ik heb btw de blast tx2 besteld daarnet :D
1 van de weinige die ik nog niet heb geprobeerd
2700120503_6.jpg

Back