Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ben benieuwd naar de foto's. Ik zie alleen linkjes en geen foto's.Beste modelbouwers,
Bij deze weer eens een update van de bouw van de Matador 3 na een lange tijd
Ik ben de laatste maanden druk geweest om het `preventer portal` te maken dus eerst een hoop teken en denkwerk want dit was weer een nieuwe uitdaging.
Het meest lastige werk zat hem in het van rond naar vierkant maken van de verbinding van onder en bovenzijde van het portaal.
Dus dit is uiteindelijk een gedraaid verbindingsstuk geworden uit een vierkant stuk massief messing, wat helaas wel een hoop gewicht met zich heeft mee gebracht.
De basis is klaar en nu verder met de details zoals kooiladders en bordessen en de verbindingspunten voor het A Frame.
Naast deze bouwwerkzaamheden is er ook een hoop aan elektronica onderweg naar de werf, zender,motoren,servo`s,etc.
Dit om verder te gaan aan de ponton zodat er ook gevaren kan gaan worden (hopelijk deze zomer).
Met dank aan Marten voor het mee denken om een goed RC basis systeem op te zetten.
Nu eerst een paar foto`s van de laatste vorderingen.
Nou, ik wel hoor ! 4 prachtige foto's van de Matador in opbouw.Ben benieuwd naar de foto's. Ik zie alleen linkjes en geen foto's.
René
Op een normale pc is er niets aan de hand, alle foto's zijn zichtbaar.Dan doe ik vast iets fout
De foto's staan er op , zodus niet virtueel !!!!Ben ik nou gek, of is dit hele bouwverslag virtueel