Taylorcraft
PH-SAM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb mijn best gedaanVoor zover de foto niet bedriegt, ziet het er beter uit. Je gaf aan dat je de koppeling zelf hebt opgeboord... dat is dan hopelijk met uiterste precisie gedaan.
Ja, zo'n asje uitlijnen en verlijmen kruipt aardig wat tijd in. 't Is misschien ook goed om de hoek van roerblad met water even na te lopen en kalibreren. Zoals het er nu op foto uitziet, zou het roerblad de achtersteven in een bocht naar beneden trekken met alle gevolgen van dien. Liever een halve graad naar achter wijzend ten opzichte van de waterspiegel
![]()
Ik denk aan een 4G laag en daarna met blanke hoogglans 2K lak.Nou, je houdt de vaart er goed in. Zodra het ijs van de vijvers is, kan deze voor de maiden. Weet je al hoe je de mahonie gaat afwerken? Ik denk het beste met een flinke laag 24-uurs lamineer epoxy. Als je afplakt en na het varen de tape eraf haalt, hoef je niet te vrezen dat het fineer meekomt. Rijkelijk aanbrengen dus.
Wat voor servo ga je inbouwen voor ‘t roer? Of heb je er al ene in gebouwd? En welke voor gas?
Dat doe ik ook, al schijnen de Graupners wat beter te centreren. Voor dit model kan ik de HS82-MG analog aanbevelen (in ieder geval voor 't roer). Wel de servo('s) die je inbouwt volledig vullen met vaseline of zo... dan weet je zeker dat er geen water in of bij komt.Ik gebruik voor al mijn modellen altijd Hitec servo's
Ik zie zo 1-2-3 niets verkeerds...Dit deel zal opnieuw moeten worden gedaan.
Deze gebruik ik veelal bij zeer lichte model vliegtuigen.Dat doe ik ook, al schijnen de Graupners wat beter te centreren. Voor dit model kan ik de HS82-MG analog aanbevelen (in ieder geval voor 't roer). Wel de servo('s) die je inbouwt volledig vullen met vaseline of zo... dan weet je zeker dat er geen water in of bij komt.