Taylorcraft
PH-SAM
zoom maar eens in op de onderste foto.Ik zie zo 1-2-3 niets verkeerds...
Heb het al verwijderd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zoom maar eens in op de onderste foto.Ik zie zo 1-2-3 niets verkeerds...
Nu moet ik een keuze maken: of servo's of verbrandingsmotorErg mooi! Heb je al servo’s liggen?
Dat zou ik nog even heroverwegen. ‘t Ziet er erg mooi uit. Een laklaag werkt ook mooi af. Lichtjes opschuren, goed ontstoffen, lak en klaar. Je zou met een 20gr servo toekunnen op het roer, maar de TGY is al redelijk compact dus daar is niet veel ruimte te winnen.Ik ben niet geheel tevreden over de bovenzijde romp.
Geen probleem... een Graupner Ultra (Plettenberg) is ook zeer vintage, alleen die is ook nog 'ns makkelijk in te bouwen. Varen zal ze zeker en het hoeft ook niet ultra hard te gaan om toch een leuke vaarbeleving te hebben.Voor mij staat vintage hoger in het vaandel dan de meest ultieme vaar eigenschappen.
Hij gaat zeker het water op.Geen probleem... een Graupner Ultra (Plettenberg) is ook zeer vintage, alleen die is ook nog 'ns makkelijk in te bouwen. Varen zal ze zeker en het hoeft ook niet ultra hard te gaan om toch een leuke vaarbeleving te hebben.
Als de Mathea vii uiteindelijk natuurlijk maar wel gaat varen en niet rechtstreeks de vitrine in.
Ja hoor, zo deed ik dat vroeger ook.Zou je 'm ook zonder throttle-control (dus gewoon starten en lopen) het water op kunnen en durven laten gaan?
Touw met een gewichtje en achter het bootje werpen.Dus er is maar één throttle-positie. En als-ie stil valt midden op de plas?