Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op 1 van de nagels een tros touw na toch wel wat pogingen tot een aanvaardbaar exemplaar
een tros is eenvoudiger te maken met een blokje hout waar twee spijkertjes zonder kop in zitten. het touw steeds kruislings over de spijkertjes doen en fixeren met een beetje lijm.Ook de nagelbanken vooraan zijn geplaatst . Op 1 van de nagels een tros touw na toch wel wat pogingen tot een aanvaardbaar exemplaar. Nadeel is nu moet de rest ook nog .
Bekijk bijlage 578393
Bekijk bijlage 578394
Je kan de admin @JDS73 vragen, ik begrijp dat hij ze op schaal voor je kan maken.Weet er iemand waar je passende figurines kan vinden voor deze boot ? Ik weet dat Artesania er een paar heeft maar zijn er nog ?
https://www.modelbouwforum.nl/threa...ke-methode-correct.270132/page-2#post-4021122een tros is eenvoudiger te maken met een blokje hout waar twee spijkertjes zonder kop in zitten. het touw steeds kruislings over de spijkertjes doen en fixeren met een beetje lijm.
Even geduld, ik weet dat hij in een verhuizing zit.Ik heb een PB gestuurd naar admin @JDS73 maar geen reactie ?