Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Rolf. Dank voor je reactie! Over het gereedschap, dit was meer bedoeld zodat mensen weten wat er wel en niet in het bouwpakket zit. Heb voor de trekker de standaard Tamiya tools liggen en daarnaast ook nog een basis gereedschap setje gekocht. Daar kom ik gelukkig al een heel eind meeMaar ben uiteraard benieuwd hoe de werkplaats van een ervaren bouwer eruit ziet!
Dank voor de tips voor het ontvetten en de stickers. Over het spuiten heb ik enkele vragen: Spuit je de lexaan kappen van binnen of buiten? Bij mijn 1/10 brandstof auto heb ik namelijk de body van binnen gespoten.
En kan je de frames van de container, die bestaan uit plastic en aluminium onderdelen, in 1x spuiten als ze al in elkaar zitten of beter niet? Dan worden de schroefjes dus ook mee gespoten
Ben benieuwd.
Groeten,
Maurice
Tamiya Tractor Truck Trailer 1/14 Scale 2 Axle 20 Foot Container Semi-Trailer
HoI Maurice,
De container panelen zijn niet van lexaan, deze kan je gewoon met Tamiya Primer en TS Verf spuiten.
Trailer is binnen zonder verdere inklarings kosten [emoji16]
Welke bussen zijn een alternatief?
Inderdaad vreemd dat je die factuur achteraf krijgt en ook wat hoog als je mij vraagt. Maar soms ook de gok. Asiatees is sinds kort wat duurder met verzenden geworden maar RCBRmin ook. Ze hebben ook een verschillend assortiment.
Spuitbussen van Motip, dupli color, autolakken, Action etc etc....Er is genoeg aan Acryllakken te vinden. Ligt aan de kleur die je wilt hebben en wat je gaat spuiten. Een container is meestal maar een week als nieuw en ook niet babybillen glad gespoten in hoogglans. Dan doet Action het ook bijvoorbeeld,
www.nonpaints.com of www.werkenmetmerken.nl heeft veel lakspullen bijvoorbeeld maar er zijn ook anderen.
Maurice, ben jij al begonnen met het spuiten van de container zelf? En wat doe je, onderdelen los spuiten of als de container in elkaar zit. Hoor je graag.
Gr. Peter