Nope, ander formaat prop :
oude prop losdraaien, nieuwe prop erop, meer niet![]()
Hey,
komt alle kracht dan niet op het druklager? of moet ik dan de prop er niet helemaal opdoen ofzo? Weet je zeker dat het nu goed zit? de lagers in de trim vangen nu grotendeels de kracht op.
Gisterenavond eventjes bij HendricX(Hendric Spoor) langs geweest om eventjes te kijken of hij nog een servomount had liggen en ik wilde nog eventjes wat noppenband van hem kopen. we zijn thuisgekomen met een hele hoop informatie, allu hoekje voor de servomount, meter noppenband en trimkleppen/trimflappen of hoe je ze ook wilt noemen(zijn niet voor mijn boot!)
Vandaag was ik toch vroeg uit school dus heb ik weer wat dingetjes kunnen doen.
Hendric had mij vertelt dat ik de waterinlaat misschien wel wat vlakker kon doen. vandaag heb ik dus eventjes de boor gepakt en de inlaat een stuk vlakker gemaakt, hij zit nu erg mooi vind ik. Hier is het resultaat:

(Sorry voor de vage foto's)(ps: Het gat in de boot heb ik natuurlijk ook vlakker gemaakt maar aangezien ik geen fototoestel had op de plek waar ik aan mijn boot werk heb ik alleen mijn inlaat meegenomen om te laten zien hoe scheef hij nu zit)
Dit is trouwens niet het echte buisje wat erin komt, het echte buisje wordt pas vlakgevijld als deze echt in de epoxy zit, maar ik wilde graag eventjes een goed beeld krijgen van hoe scheef hij ging zitten enzv.
Ook de servomount waar ik een stukje allu voor heb gehad van hendrick heb ik vandaag gemaakt, hij had mij eventjes uitgelegd hoe ik hem moest maken en in no-time had ik een prachtige servomount. hier het resultaat:

(sorry voor de weerkaatsing in de foto's) (PS: De gaten voor het vastzetten in de bodem moet ik nog maken, het gat wat er nu zit zat er toevallig al)
verder heb ik de riempjes voor in de accuschaal nog wat ingekort, maar omdat dit aparte riempjes waren moest ik mijn moeder eventjes vragen of ze de riempjes met de naaimachine op maat wilde maken, anders kon het niet. het resultaat er ook erg netjes geworden.
Dat was het weer
Groetjes,
Jelmer