F
fireforx309
Guest
Ik vlieg mn leven lang alles al blauw dus wie zit hier geruchten te verspreiden!!! :-D
schuldig!

rood is vet! ik heb haast elke kist int rood liggen hier als er coverfilm op zit...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik vlieg mn leven lang alles al blauw dus wie zit hier geruchten te verspreiden!!! :-D
Hey Frank, wat hoe komt mijn mimi bij jou?
![]()
Mischien dat ik voor de MiMi dag nog even een streepje op de vleugel zet.... Voordat we met twee mimi's in de bomen hangen
6 oktober utrecht? Lijkt me leuk maar komt er iemand dan langs emmeloord zwolle of kampen? Kost me anders al gouw 30-40 euro (nog geen 18 )met de trein Ga ik laten zien dat blauw beter is!![]()
Proficiat!
Ben benieuwd naar 008...
Hier vind ik vooralsnog weinig info over. Moet deze vleugel nog verstevigd worden met glasvezeldoek op de verbinding tussen de vleugelhelften, en kevlar rooving rond de werppen?
Te koop: Mimi voor 30 euro. Vliegt netjes (mits het zwaartepunt goed ligt) en er zitten 3 lipootjes bij die perfect in het rompje passen.
Er hoeft alleen nog een ontvanger in.
Kleur vleugel is rood, dat vliegt ook het beste.
Pb me maar bij interesse.
Wat nu Marc, klaar met mimi-en of ben je iets nieuw aan het bouwen ?