MiMi DLG

6 oktober utrecht? Lijkt me leuk maar komt er iemand dan langs emmeloord zwolle of kampen? Kost me anders al gouw 30-40 euro (nog geen 18 )met de trein Ga ik laten zien dat blauw beter is! :-)

Hey Frank, wat hoe komt mijn mimi bij jou?
full

Mischien dat ik voor de MiMi dag nog even een streepje op de vleugel zet.... Voordat we met twee mimi's in de bomen hangen

Laatst bewerkt door een moderator:
Yihaa!!

Hey Frank, wat hoe komt mijn mimi bij jou?
full

Mischien dat ik voor de MiMi dag nog even een streepje op de vleugel zet.... Voordat we met twee mimi's in de bomen hangen

LOL....oh oh...dat begint een lookalike contest te worden zo ! KeK!

Onze "M" 007 is klaar, door folie is vleugeltje knetterstijf geworden. RTF 163 gram !!!!!!!! Das bijkant 40 gram minder dan de 005 en 6 !!! En morgen de maiden !!!!!

Ik zeg YIHAaaa!!!

Picture1+054.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat moet ik zeggen......want woorden schieten te kort

Sigh....

Vandaag de 007 gemaidend........twee keer...vanochtend,maar het gras was zeiknat (dus stoppen) en vanmiddag tussen de koeien...maar daar waaide het weer net iets te hard...Naja, kort samengevat, ik denk dat we met de 007 een nieuwe stap aan't maken zijn in onze DLG beleving/ervaring. Twee dingen zijn me vandaag opgevallen,

1. Deze 007 wil maar niet naar beneden komen, ik heb echt met open mond staan kijken hoe dit 165 gram's dingetje maar rondjes bleef draaien.
2. Ik heb vandaag denk ik al mijn zwiephoogterecords gebroken (nee geen loggertje, dus op het oog). Ik heb werkelijk waar nog nooit zo hoog gegooid met een mimi.

Hoe dit nu komt....ik weet het niet...beter vleugeltje, minder gewicht, scherpere achterlijst, ik ben los. Kek is het wel,maar ik wil eigenlijk niet meer met mn 005 gooien..

terwijl ik met 005 zooo blij was afgelopen zondag)

Laatst bewerkt:
Een tijdje geleden heb ik ook een mimi gebouwd. Op het gevoel de lichtste balsa bij de lhs gehaald, bleek later kwalitatief een eiken balk niets na te staan. Nadeel: de vleugel was loeizwaar en ik heb me een lamme arm geschuurd. Voordeel: na mijn eerste voorzichtige worpen werd er al snel technisch onvolmaakt harder geslingerd waarbij de mimi op de kop kwam te hangen en loodrecht de grond in ging. Daarbij bleef echter alles heel.

Nu het allemaal al iets gecontroleerder gaat ben ik een built-up wing aan het bouwen. Hier vind ik vooralsnog weinig info over. Moet deze vleugel nog verstevigd worden met glasvezeldoek op de verbinding tussen de vleugelhelften, en kevlar rooving rond de werppen?

Te koop:mimi

Te koop: Mimi voor 30 euro. Vliegt netjes (mits het zwaartepunt goed ligt) en er zitten 3 lipootjes bij die perfect in het rompje passen.

Er hoeft alleen nog een ontvanger in.

Kleur vleugel is rood, dat vliegt ook het beste.

Pb me maar bij interesse.

Te koop: Mimi voor 30 euro. Vliegt netjes (mits het zwaartepunt goed ligt) en er zitten 3 lipootjes bij die perfect in het rompje passen.

Er hoeft alleen nog een ontvanger in.

Kleur vleugel is rood, dat vliegt ook het beste.

Pb me maar bij interesse.

Wat nu Marc, klaar met mimi-en of ben je iets nieuw aan het bouwen ?

Wat nu Marc, klaar met mimi-en of ben je iets nieuw aan het bouwen ?

Ik hang niet alleen de mimi aan de wilgen (figuurlijk dan, al heeft ie er in het echt ook in gehangen) maar ook de andere vliegtuigen. Er zijn zoveel leuke dingen in het leven, soms moet je keuzes maken en heb besloten om het modelbouwen te laten voor wat het is.

Back