MiMi zomer cup 2013 MVC Midden Nederland

ik heb helaas geen mimi(:(), maar wel lid van mvc, al lang niet op de club geweest en wellicht kom ik weer eens even kijken/ vliegen, lijkt me leuk om te zien die mimi's!

Ik neem ook de starter II mee van Mees, met sleephaak en sleeplijn. Kunnen we ook MiMi sleepjes maken (stukje klittenband) ! (offeuh... vloek ik nu in de kerk ? :D)

als de wind dan echt west is zoals voorspeld, kunnen we met de liefhebbers ook aan het eind van de dag nog even op de mooiberg aan de helling gaan staan !

Nog 1 ding...........zijn we het met elkaar eens dat als er 4Bft. wind wordt voorspeld, dat we de meeting uitstellen ? Bij een 3Bft. gaat een MiMi al behoorlijk wapperen, en het moet natuurlijk wel leuk blijven zonder overbodige schades......

Ziet er hoopvol uit komende zondag, ca. 2Bft. kijken of het zich stabiel ontwikkelt richting de zondag
chart.ashx

Even om de stemming erin te houden en wat spanning te creeren;

We hebben inmiddels een leuk aantal suggesties voor wedstrijdjes , net nog de suggestie gehoord "Gokhoehoog?" (met loggertje en dan raden, wie tdichts bij zit)

Ontwikkeling van vanavond: Op dit evenement wordt een UNIEKE mogelijkheid geboden aan alle mimi vliegers. :D (we zijn nog aan het onderhandelen :D )

In ieder geval ga ik deze week nog kijken of ik een extra prijs kan snij.....oei ik vertel al weer te veel.

Overigens nodigen we iedereen (had Huey dit al niet gedaan) uit lekkere dingen mee te nemen, ik hoorde al iemand roepen gehaktballetjes (geheime receptuur) sathetjes (ook geheime receptuur).....trekdrop en zwiepmariekes(dat zijn vast een soort gebakjes) , en een emmer pruimen (al ziet onze boom er al wel wat leeg uit inmiddels) :D

Volgens de stand van zaken vandaag staan we met z'n 11-en te zwiepen zondag ! [edit:met zn 12-en]

De eerste lekkere dingen zijn al aangemeld !! (we hebben een skottelbraai beschikbaar!)

Laatst bewerkt:
Maak er maar elf van, ik kan helaas niet komen :-( andere keer zal super zijn zondag is helaas erug lastig

Een hele leuke meeting gewenst! :thumbsup:

Das jammer robert, ik bewaar je certif....oh ik vertel al te veel..

Wat betreft lekkere dingen...zijn er nog deelnemers de willen bijdragen aan de gezelligheid ?

We hebben al een skottelbraai en partytent
We hebben al prijzen, iedre deelnemer heeft prijs !! (de een wat meer dan de ander..je moet er wel wat voor doen)
We hebben al iets unieks voor elke deelnemer, volgens mij nog nooit vertoont op enig andere MiMi mini meeting....
We hebben al vocht voor de inwendige mens (beperkt assortiment, edoch wel mijn 1e keus :-) )
We hebben al vleesch voor op de skottelbraai
We hebben al koffie en chocola
......(nog in te vullen.....is nu nog survival..:D..)

Laat het me weten !

Laatst bewerkt:
Ik neem wel wat te snoepen mee.
Van chocolade krijg je een euforisch gevoel...
Kun je op een skottelbraai ook koffie zetten?
Dan neem ik de mijne ook mee.

Excellent ! Neem je een skottel of koffie mee :D Pannetje, heet water, filtertje en opgieten ?

Als jij de koffie en chocola verzorgt zijn er weer 2 gaten gevuld. :D

Chocola + zwiepen moet een wel heel erg euforisch gevoel geven. Ik zorg voor 1e lijn opvang.

top.

Shittt voel me nu nog erger haha.....

Staan jullie ook wel eens te gooien op zaterdag? Die dag is juist altijd vrij voor mij om te vliegen :-)
Wil toch eens iemand tegenkomen die al langer in de materie zit en meer weet hoe het werkt bij ons op de club ben ik de enige die het wil ontwikkelen dus leer ik ook niet zo veel ;-)

We hebben al een skottelbraai en partytent (Huey, Secondelijm)
We hebben al prijzen, iedre deelnemer heeft prijs !! (de een wat meer dan de ander..je moet er wel wat voor doen) (organisatie comite, Huey)...
We hebben al iets unieks voor elke deelnemer, volgens mij nog nooit vertoont op enig andere MiMi mini meeting....,(organisatie commite,Frans Bal..)
We hebben al vocht voor de inwendige mens (beperkt assortiment, wel mijn 1e keus ), Niels
We hebben al uitgebreid assortiment vocht 0% (niet mijn voorkeur), Secondelijm
We hebben al vleesch voor op de skottelbraai, Planck_Franck, Huey
We hebben al koffie en chocola, evbragt
......(nog in te vullen.....ik mis nog iets met bak salade / saus / bordjes / bekers.)

Nu nog even een 3e kaarsje branden voor goed weer zondag !

Laatst bewerkt:
Bokkomees; Mimi KF3 wing, 2.4GHz
Planck_Franck; Mimi 005 en 007 foam wing , 2.4 GHz (birdy rompje)
Secondelijm; Mimi build up, 2.4 GHz (birdy rompje)
Niels1275; Mimi solid, (met en zonder gaten) 2.4GHz
Huey: Mimi foam wing , 2.4 Ghz (birdy rompje)
Sadkingbilly: Versie 1 Solid wing met gaten, ultracote. Elevator & rudder ongeveer 15% vergroot. 2,4GHz!
Frans Bal: MiMi. solid en semi-solid 2.4GHz
Meylink : Mimi solid 2.4 GHz \
evbragt : Mimi, buildup 2,4 GHz
Vw4style: Mimi Solid en Semi Solid 2,4 Ghz
Robert14 Eigenbouw gedrocht mimi achtig 2,4ghz

net de mini weer onder het stof weg gehaald. Stabilo weer even vastlijmen en hij kan de lucht weer in. dus ben er ook bij!

Ik doe al dagen de regendans achteruit.... het lijkt te werken ;-)

het zou toch te mooi zijn om waar te zijn he!

fingers crossed!

full

Laatst bewerkt door een moderator:
We hebben al een skottelbraai en partytent (Huey, Secondelijm)
We hebben al prijzen, iedre deelnemer heeft prijs !! (de een wat meer dan de ander..je moet er wel wat voor doen) (organisatie comite, Huey)...
We hebben al iets unieks voor elke deelnemer, volgens mij nog nooit vertoont op enig andere MiMi mini meeting....,(organisatie commite,Frans Bal..)
We hebben al vocht voor de inwendige mens (beperkt assortiment, wel mijn 1e keus ), Niels
We hebben al uitgebreid assortiment vocht 0% (niet mijn voorkeur), Secondelijm
We hebben al vleesch voor op de skottelbraai, Planck_Franck, Huey
We hebben al koffie en chocola, evbragt
......(nog in te vullen.....ik mis nog iets met bak salade / saus / bordjes / bekers.)
En we nemen mee: huzarensalade, saus, bordjes,bestek, blikjes fris en een vuilniszak, dwarswind

Back