MiMi zomer cup 2013 MVC Midden Nederland

@Joris:
Als je wil, kun je met mij meerijden.
Ik ga voor de meeting wel eerst naar Franck om mijn Mimi vliegklaar te maken.
Stuur maar een PB als je mee wil rijden.

Bokkomees; Mimi KF3 wing, 2.4GHz
Planck_Franck; Mimi 005 en 007 foam wing , 2.4 GHz (birdy rompje)
Secondelijm; Mimi build up, 2.4 GHz (birdy rompje)
Niels1275; Mimi solid, (met en zonder gaten) 2.4GHz
Huey: Mimi foam wing , 2.4 Ghz (birdy rompje)
Sadkingbilly: Versie 1 Solid wing met gaten, ultracote. Elevator & rudder ongeveer 15% vergroot. 2,4GHz!
Frans Bal: MiMi. solid en semi-solid 2.4GHz
Meylink : Mimi solid 2.4 GHz \
evbragt : Mimi, buildup 2,4 GHz
Vw4style: Mimi Solid en Semi Solid 2,4 Ghz

Buiten mededinging :)

Dwarswind: Mini fw/elf 2,4 Ghz

Hieronder nog even een keer het kaartje waar het veld ligt. Het grote verkeersplein die je ziet is verkeersplein Ouderijn, de kruising A12-A2.

Het veld ligt aan de Ringkade, Utrecht.

Ik kan iedereen adviseren om de route te nemen die ik hier met geel heb aangegeven (sorry, gisteren feestje gehad.....:proost:) omdat dat stuk van de ringkade een stuk beter begaanbaar is. Je rijdt dus een stuk parallel aan de A12 en dan langs de A2 om er te komen, de toegang tot dat weggetje ligt tegenover wegrestaurant La Place bij afslag De Meern aan de A12.

Ik wil graag iedereen vragen om vooral het stuk langs de boerderijen gewoon echt langzaam te rijden op verzoek van de aanwonenden, en het laatste stuk zou ik vooral langzaam rijden om de spullen (MiMi's !!!) in je auto heel te houden !!! ;)

Het programma besluiten we uiteindelijk gezamenlijk ter plekke, er is geen accomodatie dus zorg zelf voor koffie, broodjes, snoep en wat je nog meer kwa doping nodig denkt te hebben om deze dag als winnaar af te sluiten.

Nog 1 ding...........zijn we het met elkaar eens dat als er 4Bft. wind wordt voorspeld, dat we de meeting uitstellen ? Bij een 3Bft. gaat een MiMi al behoorlijk wapperen, en het moet natuurlijk wel leuk blijven zonder overbodige schades......

Tot volgende week !

hcgi.jpg

Voor de mensen die verslaafd zijn aan hun navigatiesysteem hier de coordinaten.
N 52° 03.581’
E 005° 02.593’

met vriendelijke groet,
Huib

Ohhh ik hoop zo dat het weer goed is, ik heb er ongelovelijk veel zin in, en ook top om de mensen achter die handige handen, en vrolijke opmerkingen te zien!!!

Vraagje.
Wordt de dag op het veld van de MVC Midden Nederland gehouden?
De positie van het veld komt namelijk niet overeen met die op de site van de MVC mid NL.

Frans

Dat kan kloppen, de website is nog niet bijgewerkt met de nieuwe positie. Het veld is ongeveer 1 km naar het westen verplaatst.

Met vriendelijke groet,
Huib

Back