Freeflyer zei:
Soms moet je mensen gewoon op hun bek laten gaan en ze daar wat van laten leren.
Als iedereen op dit forum er zo over zou denken zou het een mooie puinhoop worden.
Persoonlijk zou ik "pretty pist-off" zijn als iemand mij op dit forum een bepaalde beginnerskist zou adviseren waar ik vervolgens een hoop geld aan zou besteden en die vervolgens in stukkennaar beneden komt omdat het helemaal geen goede beginnerskist is.
Bovendien is dit forum volgens mij bedoelt om elkaar te informeren, adviseren en te helpen en niet om iemand "op zijn bek te laten gaan" door diegene het zelf maar uit te laten zoeken.
Ik denk niet dat er veel leden overblijven als dat de insteek van dit forum zou zijn.
Bovendien is Theo Coenen een gerespecteerd lid van dit forum met een kennis waar vele jaloers op kunnen zijn, en (bijna) iedereen die ik ken op dit forum respecteerd zijn mening.
Zonder mensen als Theo zou een forum als dit een stuk minder leden hebben simpelweg vanwege het feit dat mensen vinden dat ze hier serieus genomen worden en op een goede manier geholpen worden met het beginnen van een mooie hobby.
De volgende keer dat ik jou om advies zie vragen zal ik onthouden dat je liever "op je bek gaat door het zelf te proberen" :wink:
Just my two cents, Jesse.