Drie minuten vliegen en niet één keer tussen de doelpalen door, een gemiste kansBadBert zei:

Plak eens een Eurocentje of iets van de helft van dat gewicht onder de neus?
Daar gaat hij veel minder dwarrelig van vliegen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Drie minuten vliegen en niet één keer tussen de doelpalen door, een gemiste kansBadBert zei:
Progressive word ook wel non-interlaced genoemd, misschien dat je dat wel kan terugvinden? Lukt het niet met je converteer programma dan zou je eens in je edit programma moeten kijken welke opties je hebt als je de film gaat exporteren (dus als *.avi bestand opslaat). Wellicht kan je dan die optie aanvinken. Succes!BadBert zei:Hmm, ik zie geen strepen :S kan ook niets vinden in mijn converter over progressive ofzo :S
EDIT: jawel, ik heb wel strepen, potverdorie... hoe krijg ik dat nu weer weg?
Ik denk dat er redelijk wat verschillen in zwaartepunt zitten tussen de verschillende Miniums.Niek zei:Losse vleugel is duhuur.. 21 eur.
Gewicht voorop?!
Ik heb juist mijn accuutje tussen t landingsgestel zitten.. en minder domping op de motor.
Nu zweeft ie gewoon uit met motor uit.
Cade zei:Ik heb 3 propjes plus 2 lipo'tjes besteld voor ongeveer 21 euro incl. verzendkosten.
Ik heb ze daar niet besteld, het was alleen een voorbeeld dat een vleugeltje veel minder hoeft te kosten dan 21 euro. Ik heb mijn propjes en lipos besteld bij Atomic Hobbies and Games (helaas verkopen ze hier veel minder onderdelen voor de Minium). Hier waren de lipo'tjes nog eens een dollar goedkoper en de verzendkosten waren velen malen lager. Ik heb bij Atomic maar 6 dollar verzendkosten hoeven te betalen voor deze 5 items, terwijl Pacific voor het eerste item al 16 dollar rekent en voor elk extra item 0,50 dollar. Dan zou ik daar dus maar liefst 18 dollar kwijt zijn voor de verzending.Marco899 zei:Cade zei:Ik heb 3 propjes plus 2 lipo'tjes besteld voor ongeveer 21 euro incl. verzendkosten.
Toevallig daar ook mijn propjes besteld. Was al tig zaken langs maar ze komen pas na week 43 bij de meesten binnen. Dus dan is ebay sneller.
Alphen onder Gilze? Als dat zo is klinkt het erg aanlokkelijkNiek zei:Tilburg, belgium.. zondag minium fights houden bij indoor alphen?![]()
Niek zei:Tilburg, belgium.. zondag minium fights houden bij indoor alphen?![]()
Wat zijn de regelementen?Indoor Alphen (Noord-Brabant):
Sportcentrum "Den Boogerd"
Speelveld 1
5131 AW Alphen (NB)
http://home.scarlet.be/willembravenboer/kalender.html
Niek zei:Of jij kan vliegen weet ik niet, maar daar komen we dan wel achter!
Heb mijn vleugelvoorrand verstevigd met scheermesjes en een omgebouwd cirkelzaagblad als prop :twisted: :twisted:Niek zei:minium fights houden?
Dus je gaat maar 1 uurtje vliegen? Betaal je wel voor zover ik het goed gezien heb 12,50 euro voor. Vind ik nogal aan de hoge kant, zelfs als je de volle 4 uur blijft. Maar ja, ik ben dan ook een beetje verwend met een eigen, lege fabriek tot m'n beschikkingCommander Clumsy zei:Wordt dan thuis vertrekken om twee uur, vliegen van drie tot vier en om vijf uur weer thuis voor andere verplichtingen :roll: