Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Herbert zei:heeft er mischien iemand nog een tekening van een teamracer met een
volle vleugel D-wing of hoe dat ook heten mag
mijn stinger is ook niet zo´n topmodel
![]()
wie kan mij helpen
groet herbert
Theo Coenen zei:Al 6 pagina's vol getypt, diverse filmpjes gezien, maar nog geen foto's van de gebruikte modellen. Het wordt nu toch zo langzaam aan tijd dat er foto's komen van die modellen.
Loet Wakkerman zei:Theo Coenen zei:Al 6 pagina's vol getypt, diverse filmpjes gezien, maar nog geen foto's van de gebruikte modellen. Het wordt nu toch zo langzaam aan tijd dat er foto's komen van die modellen.
Misschien gebeurt dat met voorbedachte rade in de hoop dat mensen zo nieuwsgierig worden dat ze naar wedstrijden komen om te kijken en de helden toe te juichen![]()
marco_leeflang zei:de laatste fora 1,5cc diesel met lagers is dus een legale motor voor MTR.
zal is op zoek gaan naar een f2c tekening en deze iets verkleinen.
gr,
marco
hmm krijg het niet voor elkaar om een foto te plaatsenTheo Coenen zei:Of ze zijn te bang om hun bouwkunsten hier te laten zien!! 8)
Dus geen wingovers, loops en rugvlucht?Owen zei:Als je maar niet te hoog vliegt met die dingen als je voorbij geblazen wordt
Zal eens proberenTheo Coenen zei:Woldlake, onder jou link C:kratje.jpg vond ik er drie, maar die zijn helaas leeg................................. :?
![]()
en ik betwijfel of die wel goed en snel kunnen vliegen. :lol:
Je zal eerst de foto's op http://foto.modelbouwforum.nl/ moeten zetten en dan doorlinken naar hier.
Bruno van Hoek zei:Dus geen wingovers, loops en rugvlucht?Owen zei:Als je maar niet te hoog vliegt met die dingen als je voorbij geblazen wordt![]()
Herbert zei:heeft er mischien iemand nog een tekening van een teamracer met een
volle vleugel D-wing of hoe dat ook heten mag
mijn stinger is ook niet zo´n topmodel
![]()
wie kan mij helpen
groet herbert
Theo Coenen zei:Woldlake, onder jou link C:kratje.jpg vond ik er drie, maar die zijn helaas leeg................................. :?
![]()
en ik betwijfel of die wel goed en snel kunnen vliegen. :lol:
Je zal eerst de foto's op http://foto.modelbouwforum.nl/ moeten zetten en dan doorlinken naar hier.