Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Herbert zei:als je slecht kunt vliegen kun je altijd nog pitman worden![]()
Bruno van Hoek zei:Dan heb je niet goed opgelet... Verviers 2005, minstens 1 in de tent tegenover gesignaleerd.... 8)Loet Wakkerman zei:Is het je wel eens opgevallen? De Metkemeijers kamperen niet meer....
Owen zei:Herbert zei:als je slecht kunt vliegen kun je altijd nog pitman worden![]()
hahaha AUW![]()
![]()
![]()
Tja, als ik dat ook nog moet regelen.....Loet Wakkerman zei:Bruno van Hoek zei:Dan heb je niet goed opgelet... Verviers 2005, minstens 1 in de tent tegenover gesignaleerd.... 8)Loet Wakkerman zei:Is het je wel eens opgevallen? De Metkemeijers kamperen niet meer....
Was ik er ook, dacht het niet
Uh...nee :nooo: , want dan gaat 'ie al 243 km/h.... Dan laten er langzaam aan steeds meer onderdelen los. Hij vliegt nu 53 sec over 10 ronden en dat is net prettig....Owen zei:Zeg Bruno, is die stunter van jouw niet op 20 sec per 10 rondjes te krijgen? 8)![]()
Dus we krijgen er een nieuwe groep bij teamrace voor bejaardenBruno van Hoek zei:Uh...nee :nooo: , want dan gaat 'ie al 243 km/h.... Dan laten er langzaam aan steeds meer onderdelen los. Hij vliegt nu 53 sec over 10 ronden en dat is net prettig....Owen zei:Zeg Bruno, is die stunter van jouw niet op 20 sec per 10 rondjes te krijgen? 8)![]()
![]()
Heb je eindelijk je zin! Een klasse speciaal voor jou! :rolling:woldlake zei:Dus we krijgen er een nieuwe groep bij teamrace voor bejaardenBruno van Hoek zei:Uh...nee :nooo: , want dan gaat 'ie al 243 km/h.... Dan laten er langzaam aan steeds meer onderdelen los. Hij vliegt nu 53 sec over 10 ronden en dat is net prettig....Owen zei:Zeg Bruno, is die stunter van jouw niet op 20 sec per 10 rondjes te krijgen? 8)![]()
![]()
![]()
Loet Wakkerman zei:Wij hebben 2 Doppelzimmer gereseveerd in Gasthof Jägerhof voor de zaterdagavond.
Helle en ik slapen op een kamer. Monique heeft tot nu toe 1 kamer voor haar zelf. Mijn zusje heeft geen probleem met een kamergenoot als die na gedane arbeid maar niet snurkt.......
Dit gaat je wel zo'n 29 Euro kosten.
Het hotel ligt op 1 kilometer van de Hal en is inclusief ontbijt. Zaterdagavond wordt voor de belangstellenden een tafel in hetzelfde Gasthof gereserveerd. Voor een zogenaamd gemutliches Beisammensein. Misschien drinken we ook een biertje...
woldlake zei:Wij zijn er met de camper 8) :lol: :roll:
Vaak wel nederlands tv en stromend waterOwen zei:woldlake zei:Wij zijn er met de camper 8) :lol: :roll:
Is dat ook inc. ontbijt?
woldlake zei:Vaak wel nederlands tv en stromend waterOwen zei:woldlake zei:Wij zijn er met de camper 8) :lol: :roll:
Is dat ook inc. ontbijt?
Loet Wakkerman zei:woldlake zei:Vaak wel nederlands tv en stromend waterOwen zei:woldlake zei:Wij zijn er met de camper 8) :lol: :roll:
Is dat ook inc. ontbijt?
Maar zonder Monique.....
Theo Coenen zei:Loet, begrijp ik dat nu goed, Doe jij je zus in de aanbieding. 8) :lol: En dat alles om die hotelkamer te betalen.
Loet Wakkerman zei:Theo Coenen zei:Loet, begrijp ik dat nu goed, Doe jij je zus in de aanbieding. 8) :lol: En dat alles om die hotelkamer te betalen.
In de aanbieding?. Ik vind het nogal wat, 29 euro, ze is 44.![]()
![]()