Mini Team Race 1 en 2 april

Sander en Bert van der Meij hebben net bevestigt dat ze ook mee gaan.
Ondanks dat Bert jarig is dit weekend.

Moeten we dus wel even zingen op zondag 8)

3 teams al op zeker:
Loet/Monique
Owen/Stefan
Bert/Sander

Herbert/?????

Zeg Bruno, is die stunter van jouw niet op 20 sec per 10 rondjes te krijgen? 8) :)

Owen zei:
Zeg Bruno, is die stunter van jouw niet op 20 sec per 10 rondjes te krijgen? 8) :)
Uh...nee :nooo: , want dan gaat 'ie al 243 km/h.... Dan laten er langzaam aan steeds meer onderdelen los. Hij vliegt nu 53 sec over 10 ronden en dat is net prettig.... :yes:

Bruno van Hoek zei:
Owen zei:
Uh...nee :nooo: , want dan gaat 'ie al 243 km/h.... Dan laten er langzaam aan steeds meer onderdelen los. Hij vliegt nu 53 sec over 10 ronden en dat is net prettig.... :yes:
Dus we krijgen er een nieuwe groep bij teamrace voor bejaarden
:oops:

woldlake zei:
Bruno van Hoek zei:
Owen zei:
Dus we krijgen er een nieuwe groep bij teamrace voor bejaarden
:oops:
Heb je eindelijk je zin! Een klasse speciaal voor jou! :rolling:

Wij hebben 2 Doppelzimmer gereseveerd in Gasthof Jägerhof voor de zaterdagavond.
Helle en ik slapen op een kamer. Monique heeft tot nu toe 1 kamer voor haar zelf. Mijn zusje heeft geen probleem met een kamergenoot als die na gedane arbeid maar niet snurkt.......
Dit gaat je wel zo'n 29 Euro kosten.
Het hotel ligt op 1 kilometer van de Hal en is inclusief ontbijt. Zaterdagavond wordt voor de belangstellenden een tafel in hetzelfde Gasthof gereserveerd. Voor een zogenaamd gemutliches Beisammensein. Misschien drinken we ook een biertje...

Loet Wakkerman zei:
Wij hebben 2 Doppelzimmer gereseveerd in Gasthof Jägerhof voor de zaterdagavond.
Helle en ik slapen op een kamer. Monique heeft tot nu toe 1 kamer voor haar zelf. Mijn zusje heeft geen probleem met een kamergenoot als die na gedane arbeid maar niet snurkt.......
Dit gaat je wel zo'n 29 Euro kosten.
Het hotel ligt op 1 kilometer van de Hal en is inclusief ontbijt. Zaterdagavond wordt voor de belangstellenden een tafel in hetzelfde Gasthof gereserveerd. Voor een zogenaamd gemutliches Beisammensein. Misschien drinken we ook een biertje...

Wij zijn er met de camper 8) :lol: :roll:

Loet, begrijp ik dat nu goed, Doe jij je zus in de aanbieding. 8) :lol: En dat alles om die hotelkamer te betalen.

Loet Wakkerman zei:
Theo Coenen zei:
Loet, begrijp ik dat nu goed, Doe jij je zus in de aanbieding. 8) :lol: En dat alles om die hotelkamer te betalen.

In de aanbieding?. Ik vind het nogal wat, 29 euro, ze is 44. :yes: :yes:

En zo te zien heeft ze geen beschikking over enige vaardigheid met de PC/internet/Modelbouwforum :)

Super sfeertje in deze draad, alleen al daarvoor zal ik proberen om die datum vrij te houden voor een bezoekje als toeschouwer.

Rick

Back