Mini Team Race 1 en 2 april

He Owen waar staat dat filmpje van die 2.5 speed
Ik kan hem niet vinden. :( :( :evil: :evil: 8O 8O

Owen,

Als ik kom, kom ik 1 dag.
En als het mooi weer is kom ik op de motor.

Rick NT zei:
Loet Wakkerman zei:
Theo Coenen zei:
Loet, begrijp ik dat nu goed, Doe jij je zus in de aanbieding. 8) :lol: En dat alles om die hotelkamer te betalen.

In de aanbieding?. Ik vind het nogal wat, 29 euro, ze is 44. :yes: :yes:

En zo te zien heeft ze geen beschikking over enige vaardigheid met de PC/internet/Modelbouwforum :)

Super sfeertje in deze draad, alleen al daarvoor zal ik proberen om die datum vrij te houden voor een bezoekje als toeschouwer.

Rick

En van tijd tot tijd verft ze ook nog vrijwillig haar haren blond.
PC ervaring: Ja. Internet: indien nodig: Modelbouwforum: nee, en houden zo, ik heb een piloot nodig.

Wie wil voor 28 euro??

PC ervaring: Ja. Internet: indien nodig: Modelbouwforum: nee, en houden zo, ik heb een piloot nodig.

Wie wil voor 28 euro??

Zit er ook garantie op

woldlake zei:

Wie wil voor 28 euro??

Zit er ook garantie op

Net zoals bij motoren kun je op dingen die aan heftige slijtage onderhevig zijn geen garantie geven. :D

Het word rustig hier zijn alle motoren weer op scherp gezet of zo.
Bij 1 weet ik het wel die bijt erg terug. :D :D :D :D :D :sniper: :murder:

Ze hebben in Karken ondertussen beslist over de propellor regel.
In Nederland is het dit jaar verplicht om met een 7" diameter prop te vliegen, echter voor de wedstrijd in Karken hebben ze dit nog even vrij gelaten.

Commercieel verkrijgbare propellor, geen koolstof, geen glasvezel, verder alles toegestaan.

Een andere aanpassing die ze hebben gedaan: Een brandstof afslag is vanaf nu toegestaan.

Text vanaf de website van Karken:

We had several question regarding rules just to make clear. We will fly current rules, that means:
Free choice of prop, aslong available in a normal hobby-shop. Absolutely no carbon- or glassprops. We will allow shut off systems. But only true shutoff systems with no gimmicks like prime or similar. Reason: advantage in competition is small but safety and engin-life-saving-effext is big.

Er wordt wel hard gebouwd want ik hoor niets meer
Hoe zit dat, hoever zijn we met de voorbereidingen?

Nieuwe toestel staat bij de Donkervoort spuiterij om een mooi kleurtje te krijgen.
Even niets te bouwen dus op het moment.

Misschien zijn we met 5 teams in Karken.

Jacco de Ridder heeft z'n racertje bijna af. Hij komt binnenkort bij mij langs voor ether.

Het wordt zo nog een echte Nederland-Duitsland in aantallen

Back