Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Rick NT zei:Loet Wakkerman zei:Theo Coenen zei:Loet, begrijp ik dat nu goed, Doe jij je zus in de aanbieding. 8) :lol: En dat alles om die hotelkamer te betalen.
In de aanbieding?. Ik vind het nogal wat, 29 euro, ze is 44.![]()
![]()
En zo te zien heeft ze geen beschikking over enige vaardigheid met de PC/internet/Modelbouwforum
Super sfeertje in deze draad, alleen al daarvoor zal ik proberen om die datum vrij te houden voor een bezoekje als toeschouwer.
Rick
woldlake zei:En van tijd tot tijd verft ze ook nog vrijwillig haar haren blond.
PC ervaring: Ja. Internet: indien nodig: Modelbouwforum: nee, en houden zo, ik heb een piloot nodig.
Wie wil voor 28 euro??
Zit er ook garantie op
Edward zei:He Owen waar staat dat filmpje van die 2.5 speed
Ik kan hem niet vinden.![]()
:evil: :evil: 8O 8O
Loet Wakkerman zei:Modelbouwforum: nee, en houden zo, ik heb een piloot nodig.
Owen zei:Loet Wakkerman zei:Modelbouwforum: nee, en houden zo, ik heb een piloot nodig.
Wat was haar e-mail adres ook alweer?!? even een top tegenstander uitschakelen :roll:![]()
![]()
![]()
Loet Wakkerman zei:In dat geval neem ik Johann Schwarz als piloot. Met Johann vloog ik 4.17 in Niederkassel op gras.... :evil:
Owen zei:Loet Wakkerman zei:In dat geval neem ik Johann Schwarz als piloot. Met Johann vloog ik 4.17 in Niederkassel op gras.... :evil:
uh 1 seconde sneller als Monique?
Erg indrukwekkend![]()
woldlake zei:Dat is mooi kunnen we weer verder met bouwen.
Er wordt wel hard gebouwd want ik hoor niets meer
Hoe zit dat, hoever zijn we met de voorbereidingen?
Owen zei:Er wordt wel hard gebouwd want ik hoor niets meer
Nieuwe toestel staat bij de Donkervoort spuiterij om een mooi kleurtje te krijgen.
Even niets te bouwen dus op het moment.
Owen zei:Er wordt wel hard gebouwd want ik hoor niets meer
Nieuwe toestel staat bij de Donkervoort spuiterij om een mooi kleurtje te krijgen.
Ja dat is wel te hopen anders hebben we een probleem :evilbat:Loet Wakkerman zei:Owen zei:Er wordt wel hard gebouwd want ik hoor niets meer
Ik mag hopen dat die beter vliegt dan een Donkervoort![]()