Mini Team Race 1 en 2 april

Herbert zei:
ik hoop dat de gang er ook goed in zit bij het vliegen :)
maar heeft iemand ook nog enige ervaring met een MK-17 motor
ben namelijk van plan er een aan te schaffen ,of is dit niet veel bijzonders?
ik hoor het wel :?
Hmmm als je houdt van laag vliegen :lol:

Herbert zei:
ahumm dat zegt genoeg,dus dan ben je klaar voor wakkerman zijn zoutpotje :cry:

Vind ik persoonlijk toch wel een 'gepeperde' uitspraak. :evil:

Iedere motor is te gebruiken, het ligt er een beetje aan wat je verwachtingen zijn. Van een mindere motor leer je misschien wel meer.

Hierin ook nog even een eerlijk antwoord van mij.
Afkraken moet je ook kunnen onderbouwen he :p

Ik heb ik het verleden erg veel gevlogen met mk-17, en kmd motoren. Twee zeer goed betaalbare motoren, en voor de absolute beginner met 0% ervaring leuke motoren.
Voordeel van bijde is dat ze zeer makkelijk starten. Vooral de mk-17 hoef je maar naar te kijken en hij loopt al. Nadeel is dat hij zo langzaam is dat ik me afvraag of rondetijden onder de 35 seconde op 10 ronde mogelijk is. Dit is serieus, die motor is trager dan traag. Leuk voor op een 1.5 cc trainertje, meer echt niet.

De kmd is ook makkelijk te starten, nadeel is dat zodra je de toerentallen wat wil opschroeven, de cylinder meteen bij de voet afbreekt. Hier heb ik er 6 van gehad, en alle 6 waren binnen 2 maanden echt klaar voor de vuilnisbak.

het is niet de bedoeling elkaar in de kuif te vliegen voor een vraag van mij ,ik ben niet erg op de hoogte met 1,5 cc dieseltjes ,en dacht dat een
MK 17 een goed motortje was ,omdat het voor een leek als ik er wel gelikt uitziet :oops:
zelf heb ik nog 3Webratjes waar je ook geen potten mee kunt breken
daarom zocht ik naar een betere optie ,heb wel een nieuwe MVVS
maar aangezien deze al jaren niet meer gemaakt worden .wil iktoch wat achter de hand hebben
Ik denk dat ik dit jaar wel bij Loet terecht kom voor zo´n motortje
maar ik wil eerst zien hoe het gaat :!:

Owen zei:
Wij vliegen elkaar niet snel in de kuif hoor...
Hooguit een pitman die niet op tijd bukt voor zijn kop :P

Voor de belangstellenden:

Mijn schoonvader heeft een modelbouwwinkel in Denemarken. Mochten er mensen zijn die belangstelling hebben voor ether of DII dan kunnen ze dit aan mij doorgeven.
Na de wedstrijd in Karken ga ik op vakantie naar Denemarken en ga dan weer extra inkopen.

Prijzen zijn ongeveer: 450 deense kronen voor 5 liter ether en 150 deense kronen voor 250 cc DII. (ONDER VOORBEHOUD)

Heeft Owen een kuif?? Sinds wanneer? :D
Kan die hem bij mij komen bijschaven/frezen.
http://home.wxs.nl/~wakke007/3D/3d.htm

Back