:celebrate: :bday:stefan15 zei:ja ik hep het papiertje iedereen kan nu zijn vingers bij mij laten plaken
![]()
eerste hulp bij vingers

Geslaagd voor een diploma, dat kost een rondje

Gefeliciteerd hoor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
:celebrate: :bday:stefan15 zei:ja ik hep het papiertje iedereen kan nu zijn vingers bij mij laten plaken
![]()
eerste hulp bij vingers
Hij hij krijgt zijn eigen ehbd koffertjeOwen zei::celebrate: :bday:stefan15 zei:ja ik hep het papiertje iedereen kan nu zijn vingers bij mij laten plaken
![]()
eerste hulp bij vingersroost: :celebrate:
Geslaagd voor een diploma, dat kost een rondje
Gefeliciteerd hoor
stefan15 zei:ja ik hep het papiertje iedereen kan nu zijn vingers bij mij laten plaken
![]()
eerste hulp bij vingers
Loet Wakkerman zei:stefan15 zei:ja ik hep het papiertje iedereen kan nu zijn vingers bij mij laten plaken
![]()
eerste hulp bij vingers
Geweldig, gefeliciteerd. Doe je ook aan reanimeren??![]()
stefan15 zei:ja daar doe ik ook aan maar dan laat ik je vrouw wel mond op mond beademing doen :wink:
Jah dat krijg je met zo'n postuur als Stefan :lol:Loet Wakkerman zei:stefan15 zei:ja daar doe ik ook aan maar dan laat ik je vrouw wel mond op mond beademing doen :wink:
Dat noemen ze een sigaar uit eigen doos.......
Ja, ja, en jij wil natuurlijk wel graag mijn borstbeentje kapot drukken. Ik geloof dat ik mezelf maar moet reanimeren in de toekomst.
Maar bedankt voor het aanbod.
Owen zei:Nou eindelijk dan de echte foto's van onze nieuwe racer.
Loet Wakkerman zei:Owen zei:Nou eindelijk dan de echte foto's van onze nieuwe racer.
Een geweldig mooi model, echt.
Loet![]()
Owen zei:Loet Wakkerman zei:Owen zei:Nou eindelijk dan de echte foto's van onze nieuwe racer.
Een geweldig mooi model, echt.
Loet![]()
Tnx, wij waren er ook wel trots op.
Compleet met glasdoek ingedekt, twee lagen aan 2k lak, stickers, en nog een laag 2k blanke lak tegen de brandstof, en nog steeds maar 120 gram.
ja we hebben ons best gedaan.
![]()
Owen zei:Ja jammer dat er nog zo'n zware TYR voor op moet![]()
![]()
![]()
Loet Wakkerman zei:Moet je niet werken of ben je ziek en heb je het model in je handen en ben je aan het genieten.
Loet Wakkerman zei:Beter 1 model in de hand dan 1 in 1000 stukken wordt misschien Fred Woldlake z'n' nieuwe spreuk ........![]()
Owen zei:Loet Wakkerman zei:Beter 1 model in de hand dan 1 in 1000 stukken wordt misschien Fred Woldlake z'n' nieuwe spreuk ........![]()
Gelukkig hebben we hem in een oplage van 4 stuks gebouwd, voor het geval er eentje het half FAI stuntprogramma wil gaan vliegen.
Helaas zijn de andere 3 modellen zo'n 4 gram zwaarder.
Loet Wakkerman zei:Owen zei:Loet Wakkerman zei:Beter 1 model in de hand dan 1 in 1000 stukken wordt misschien Fred Woldlake z'n' nieuwe spreuk ........![]()
Gelukkig hebben we hem in een oplage van 4 stuks gebouwd, voor het geval er eentje het half FAI stuntprogramma wil gaan vliegen.
Verkoop je ze dan ook aan Bruno......
Owen zei:Loet Wakkerman zei:Owen zei:Loet Wakkerman zei:Beter 1 model in de hand dan 1 in 1000 stukken wordt misschien Fred Woldlake z'n' nieuwe spreuk ........![]()
Wij hebben al een keer bewezen dat 2 ronden rugvlucht in een teamrace finale best mogelijk is![]()
Metkemeier heeft de drie loopings ook al een keer laten zien, dus half FAI is niet zo heel ver weg meer.
eff herstelOwen zei:Loet Wakkerman zei:Beter 1 model in de hand dan 1 in 1000 stukken wordt misschien Fred Woldlake z'n' nieuwe spreuk ........![]()
Wij hebben hele andere plannen.......Loet Wakkerman zei:Owen zei:Loet Wakkerman zei:Beter 1 model in de hand dan 1 in 1000 stukken wordt misschien Fred Woldlake z'n' nieuwe spreuk ........![]()