Mini Team Race 1 en 2 april

stefan15 zei:
ja ik hep het papiertje iedereen kan nu zijn vingers bij mij laten plaken
:P

eerste hulp bij vingers
:celebrate: :bday: :proost: :celebrate:

Geslaagd voor een diploma, dat kost een rondje :P

Gefeliciteerd hoor

Owen zei:
stefan15 zei:
ja ik hep het papiertje iedereen kan nu zijn vingers bij mij laten plaken

eerste hulp bij vingers
:celebrate: :bday: :proost: :celebrate:

Geslaagd voor een diploma, dat kost een rondje :P

Gefeliciteerd hoor
Hij hij krijgt zijn eigen ehbd koffertje
En gratis plakband zit er in hahahahhahahaha
:P :lol:

ja daar doe ik ook aan maar dan laat ik je vrouw wel mond op mond beademing doen :wink:

stefan15 zei:
ja daar doe ik ook aan maar dan laat ik je vrouw wel mond op mond beademing doen :wink:

Dat noemen ze een sigaar uit eigen doos.......

Ja, ja, en jij wil natuurlijk wel graag mijn borstbeentje kapot drukken. Ik geloof dat ik mezelf maar moet reanimeren in de toekomst.
Maar bedankt voor het aanbod.

Loet Wakkerman zei:
stefan15 zei:

Dat noemen ze een sigaar uit eigen doos.......

Ja, ja, en jij wil natuurlijk wel graag mijn borstbeentje kapot drukken. Ik geloof dat ik mezelf maar moet reanimeren in de toekomst.
Maar bedankt voor het aanbod.
Jah dat krijg je met zo'n postuur als Stefan :lol:

Nou eindelijk dan de echte foto's van onze nieuwe racer.

racer1.jpg

racer3.jpg

racer4.jpg

Owen zei:

Dat is wel een erg mooi model, mijn complimenten. En dat vcor een stelletje 'beginners' ........:D

En nou maar hopen dat hij niet naar binnen komt met de start of een combatvrouw er zo nodig doorheen moet vliegen.

Een geweldig mooi model, echt.

Loet :D

Loet Wakkerman zei:
Owen zei:

Tnx, wij waren er ook wel trots op.
Compleet met glasdoek ingedekt, twee lagen aan 2k lak, stickers, en nog een laag 2k blanke lak tegen de brandstof, en nog steeds maar 120 gram.

ja we hebben ons best gedaan.

Owen zei:
Loet Wakkerman zei:
Owen zei:

Tnx, wij waren er ook wel trots op.
Compleet met glasdoek ingedekt, twee lagen aan 2k lak, stickers, en nog een laag 2k blanke lak tegen de brandstof, en nog steeds maar 120 gram.

ja we hebben ons best gedaan.

120 gram, ik word gek. Dat is wel heel licht.
Als dat maar goed gaat, zal wel denk ik. Van mijn nieuwe model weegt de vleugel alleen al 80 gram. Moet ook wel, ik vlieg met mijn zusje:D :D

Beter 1 model in de hand dan 1 in 1000 stukken wordt misschien Fred Woldlake z'n' nieuwe spreuk ........ :D

Loet Wakkerman zei:
Moet je niet werken of ben je ziek en heb je het model in je handen en ben je aan het genieten.

Makkelijk he eigen baas :P

Het was idd moeilijk om het model gister achter te moeten laten in de werkplaats.

Je begint toch niet zenuachtig te worden he???

Loet Wakkerman zei:
Beter 1 model in de hand dan 1 in 1000 stukken wordt misschien Fred Woldlake z'n' nieuwe spreuk ........ :D

Gelukkig hebben we hem in een oplage van 4 stuks gebouwd, voor het geval er eentje het half FAI stuntprogramma wil gaan vliegen.

Helaas zijn de andere 3 modellen zo'n 4 gram zwaarder.

Owen zei:
Loet Wakkerman zei:

Gelukkig hebben we hem in een oplage van 4 stuks gebouwd, voor het geval er eentje het half FAI stuntprogramma wil gaan vliegen.

Verkoop je ze dan ook aan Bruno......

Loet Wakkerman zei:
Owen zei:
Loet Wakkerman zei:

Wij hebben al een keer bewezen dat 2 ronden rugvlucht in een teamrace finale best mogelijk is :P
Metkemeier heeft de drie loopings ook al een keer laten zien, dus half FAI is niet zo heel ver weg meer.

Mischien hebben ze in Almere idd wel intresse :roll:

Owen zei:
Loet Wakkerman zei:
Owen zei:
Loet Wakkerman zei:

Wij hebben al een keer bewezen dat 2 ronden rugvlucht in een teamrace finale best mogelijk is :P
Metkemeier heeft de drie loopings ook al een keer laten zien, dus half FAI is niet zo heel ver weg meer.

En zoals Rob Metkemeijer meteen na de crash zei: Gezien de omstandigheden was het helemaal geen slechte landing...... :D :D

Owen zei:
Loet Wakkerman zei:

eff herstel
1 model -5 gram
1 model gelijk
1 model 2 gram zwaarder

Fred

Loet Wakkerman zei:
Owen zei:
Loet Wakkerman zei:

Wij hebben hele andere plannen....... :D

Back