Mini Titan 325 kit ( http://minititan325.hyves.nl/)

Vandaag iig weer wat verder gekomen :wink: .
Titan010.jpg

Mis alleen een draadeindje van 10 mm, hoofdrotor dus niet helemaal af kunnen krijgen.

Ben toen maar verder gegaan met het onderstel.
Titan011.jpg

Is er iets mis met de R700 ontvanger ???
Ik zie nu dat jullie allemaal naar de smc-14 ontvanger gaan. ?

Heb namelijk ook een MX-12 :-)

Mij lijkt het wel een keer tof om een meeting (mini titan en dan neem ik de hormann ook mee) meet te maken.... kan 1 van jullie mij ook precies even uitleggen hoe ik alles instel..... ben een beetje lui aangelegd :wink:
Begin nog maar net, dus weet niet precies hoe en wat alles werkt ....

nee hoor niet echt , maar de mijne had maar een hele korte antenne .... wil de R700 straks voor een Swift gaan gebruiken dus
wilde er een bij kopen .De SMC ontvanger kan op PCM modes werken met je zender dus minder kans op storing.

Wat moet je nou met een vliegende vleugel ?? :-)
Hoe groot is zo'n ding ?

Misschien ligt het aan mij, maar snap de lol er niet echt van..... maarja ik ken het ook niet :-D

edit

Iemand dit al gezien ??

001.jpg

Of is er iemand die ervaring mee heeft ?

The ICE Factory zei:
Ziet er leuk uit maar wat is er mis met het stndaard frame van de 325 ???

Zegt ook eentje wat die zijn plastic onderdelen nu al aan het vervangen is voor alu :wink:

laurens zei:
Dat frame ziet er niet bepaald crashbestendig uit. Ik denk dat het niks toevoegt op je Mini Titan.

Daarom ook mijn vraag... en inderdaad , het ziet er niet echt "dik" uit, vooral de landinggear.

The ICE Factory zei:
Henry zei:
ahaa... oke, maar wat is een swift ?

een vliegende vleugel

MS-10000.jpg

Yeahhhhhh kan niet wachten tot de eerste vos de lucht in gaat :lol: :lol: :lol: :lol:

Henry zei:
The ICE Factory zei:
Ziet er leuk uit maar wat is er mis met het standaard frame van de 325 ???

Zegt ook eentje wat die zijn plastic onderdelen nu al aan het vervangen is voor alu :wink:

Dat kunstof veranderen in alu of carcon zorgt voor meer stevigheid, zie het een beetje als je Hormann HT1, tegenover een standaard Marder, nou dan weet jij wel genoeg toch :wink:
Dat frame wat jij liet zien ziet erg mooi uit, maar tot nu toe heb ik nog niet kunnen ondekken dat het standaard frame van de Mini Titan slecht of slap te noemen is 8)

laurens zei:
Dat frame ziet er niet bepaald crashbestendig uit. Ik denk dat het niks toevoegt op je Mini Titan.

mmm durf er geen antwoord op te geven.

Bernie zei:
Weer wat verder gekomen :wink: .
Titan013.jpg

Van het weekend zal ik meer tijd hebben 8) .

Gaat lekker daar in Cuijk zeg :thumbsup: , nog ff en je kan naar Almeré komen voor een demo vlucht :banana:

Henry zei:
The ICE Factory zei:
Ziet er leuk uit maar wat is er mis met het stndaard frame van de 325 ???

laurens zei:

Daarom ook mijn vraag... en inderdaad , het ziet er niet echt "dik" uit, vooral de landinggear.

tja ik ben nu eenmaal alu verslaafd ...kijk maar naar mijn FG MT :D :D
maar dat frame ziet er niet echt stevig uit vind ik......

Heb ik ook al op runryder gezegt:
Dat frame is misschien 40 gram lichter dan het origineel maar wat gebeurd er als je crashed?
Vooral de lipotray is erg fragiel m.i..
Als je een keer hard land vouwt je lipo zich om dat plaatje heen....
Verder is het standaard frame heel stijf en super crashbestendig.
Beetje onzinnige upgrade vind ik.

Eric

Klopt.
Heb hem nog nooit vervangen trouwens maar als ik hem bekijk denk ik dat als deze breekt, breekt hij netjes onder je lipo weg, de verticale pootjes breken dan waarschijnlijk.
Het plaatje zelf, waar je lipo volledig op ligt zal niet snel breken en beschermt hem goed.

Eric

Ik heb mijzelf ook maar een mini titan aangekocht.....ik hoor er zoveel positieve verhalen over.
Nu heb ik de heli in elkaar zitten maar ik heb nog 2 lagers die in het zakje "KP3" zitten.
Waar zijn deze voor.....of zijn dit reservelagers??

Back