Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
philippefeij zei:Nu de rubbertjes nog even over het nokje drukken en klaar![]()
De Hitec 56's hebben 2 gaatjes en de 65's 3 gaatjes.
Bij mijn eerste titan had ik nieuwe gaatjes geboord in de servohouders.
Nu heb ik de 65HB's erin zitten.
Morgen eerste vlucht!
jvthert zei:65HB: 1,2 gram zwaarder, 10ms/60gr langzamer, en 1kg meer torque. Je kunt er ook metalen tandjes in zetten (MetalGear versie).
Lijkt mij geen moeilijke keuze![]()
The ICE Factory zei:
Burp zei:Mooie filmpjes mannen. Hopenlijk komen er nu meer van die lekkere windstille dagen![]()
Burp zei:Mooie filmpjes mannen. Hopenlijk komen er nu meer van die lekkere windstille dagen![]()
nwolsink zei:Burp zei:Mooie filmpjes mannen. Hopenlijk komen er nu meer van die lekkere windstille dagen![]()
Wind is gaaf, als je veld maar groot genoeg is en je maar hard genoeg gaat![]()
Ik vlieg ook op 2800rpm en hij is behoorlijk stabiel.jvthert zei:Je kunt je headspeed wat opschroeven. Ik vlieg op ongeveer 2800rpm. Afgelopen week met al die wind toch heerlijk gevlogen en verassend stabiel.
Flink ver tegen de wind in en FFwrd met de wind mee terug!!
Lazerbeak zei:The ICE Factory, ik zou jou throttle curve wat opschroefen in de hover stand.
Als jij pitch geeft hoor ik je motor ook meer toeren maken. Jou curve staat te laag in het midden.
Vandaar dat je steeds zo naar beneden valt en die harde landingen maakt. Het lijkt wel een FP met die afstelling!
Bedoeling is dat je toeren zelfde blijven ongeacht je pitch.
Pitch curve liniair houden. ( 0 - 25 - 50 - 75 - 100)
Throttle: 0 - 30 - 65 - 75 - 90 (iets in die geest)
Groet,
Tjerk
laurens zei:Ik denk dat je beter een governorfunctie aan kan zetten. Hij ziet er nu extreem gevoelig uit op hoogte.