Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nwolsink zei:EricW zei:Is volgens mij gewoon een engineerings foutje van TT.
wereldwijd hoor je dezelfde klacht.
Ze hebben gewoon de binnendiameter van de kamers waar de dempers in moeten te groot gemaakt.
Eric
Mogen ze eigenlijk wel als service die dingen omruilen als ze het euvel hebben opgelost
Jullie bedoelen die rode rubbers ? Bij mij zitten die muurvast erin,EricW zei:Is volgens mij gewoon een engineerings foutje van TT.
Ze hebben gewoon de binnendiameter van de kamers waar de dempers in moeten te groot gemaakt.
Eric
AnD zei:Jullie bedoelen die rode rubbers ? Bij mij zitten die muurvast erin,EricW zei:Is volgens mij gewoon een engineerings foutje van TT.
Eric
ik heb zelfs moeite moeten doen om ze erin te krijgen.
Ik heb de heli wel recent dus misschien is het al aangepast ?
philippefeij zei:Ik heb nu sinds eens week mijn mini-t binnen en merk dat TT behoorlijk wat heeft verbeterd.
Mijn eerste mini-T was een van de eerste en t.o.v. de huidige versie heb ik o.a. het volgende gemerkt:
- Lagers zitten vaster in het plastic
gukke zei:In een kasama head passen de rubbers perfect (niet los)
The ICE Factory zei:AnD zei:Jullie bedoelen die rode rubbers ? Bij mij zitten die muurvast erin,EricW zei:Is volgens mij gewoon een engineerings foutje van TT.
Eric
maar heb jij de alu hub of de standaard plastic ??
hobby zei:The ICE Factory zei:AnD zei:Jullie bedoelen die rode rubbers ? Bij mij zitten die muurvast erin,EricW zei:Is volgens mij gewoon een engineerings foutje van TT.
Eric
maar heb jij de alu hub of de standaard plastic ??
Dat zal ongetwijfeld de standaard kunstof uitvoering zijn, want die zit er zeer strak in.
En ff over die standaard tailfin, bij de kit wordt standaard idd. een hele zwakke tail fin bij geleverd die zo kapot is, bij de crashit zit één veel stevigere kunstof tailfin, maar die houdt het ook niet lang vol.
Het beste is om meteen een carbon te kopen, voor het geld hoef je dat niet te laten
Alleen is het wel vreemd dat het horizontale vinnentje bij de carbon versie niet meegeleverd wordt, dus als je die kapot vliegt, moet je er weer eens standaard tailfin bij kopen :?
EricW zei:Het lijkt mij handiger als Thunder Tiger Gratis grotere dempers weggeeft op aanvraag.
Makkelijkst, goede oplossing en goedkoop.
De werking en overige passingen zijn volgens mij ok toch?
Nog even over de spullen van Kasama,
heb best veel CNC werk ingekocht(werk), en kan zeggen dat dit echt heel kundig gemaakt is.
Zowel qua passing als bewerkingen en afwerking.
Heel mooi spul.
Eric
Bernie zei:Had een kapotte tailrotorblade.
Maar alweer nieuwe erop :wink: .
![]()
AnD zei:Zijn die tailrotors beter en wat effect heeft dat dan ?