Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
jvthert zei:Bovendien leer je door van steeds hoger de throttle hold te gebuiken langzaam te autoroteren. Vanaf 2 meter gaat het nu goed!
Jeroen
Marc Bolier zei:Het wordt nog druk in de lucht
![]()
Bernie zei:Marc Bolier zei:Het wordt nog druk in de lucht
Mooie rotorbladen, welke zijn dit?
Ik denk dat het Align bladen zijn
nwolsink zei:Ik denk dat het Align bladen zijn
The ICE Factory zei:Ben gister ff bezig geweest om er weer wat alu op te zetten , maar nu viel me op dat de rode dampers wel heel gemakkelijk in de main rotor hub
passen. :cry: Nou had ik hier en daar gelezen over teflon tape ?? is dat de oplossing of is er ook iets anders ??
The ICE Factory zei:Ben gister ff bezig geweest om er weer wat alu op te zetten , maar nu viel me op dat de rode dampers wel heel gemakkelijk in de main rotor hub
passen. :cry: Nou had ik hier en daar gelezen over teflon tape ?? is dat de oplossing of is er ook iets anders ??
hobby zei:The ICE Factory zei:Ben gister ff bezig geweest om er weer wat alu op te zetten , maar nu viel me op dat de rode dampers wel heel gemakkelijk in de main rotor hub
Is hij inmiddels full alu kerel :?:
Dus toch teflon tape er omheen doen, blijf het wel raar verhaal vinden dat ze origineel niet meteen passend zijn, maar als het werkt...dan werkt het :wink:
Enne waar blijven de foto´s![]()
EricW zei:Is volgens mij gewoon een engineerings foutje van TT.
wereldwijd hoor je dezelfde klacht.
Ze hebben gewoon de binnendiameter van de kamers waar de dempers in moeten te groot gemaakt.
Eric