Bij mij sloeg hij eens om omdat ik achter een graspolletje bleef haken met zo'n pingpongballetje
Eric
Mooi voorbeeld EricW (lol)
[media=youtube]dZfJU7WqOd4[/media]
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij sloeg hij eens om omdat ik achter een graspolletje bleef haken met zo'n pingpongballetje
Eric
Vandaag zou de maiden van mijn minititan zijn, maar bij het testrunnen van de motor, bleek de hoofd as krom te zijn, beetje vreemd, heb hem alleen gebouwd, niet gevlogen , en toch is hij krom..... nou ja, wachten op een nieuwe dan maar!
Vandaag zou de maiden van mijn minititan zijn, maar bij het testrunnen van de motor, bleek de hoofd as krom te zijn, beetje vreemd, heb hem alleen gebouwd, niet gevlogen , en toch is hij krom..... nou ja, wachten op een nieuwe dan maar!
Ik vlieg (rollen, loops en inverted) op 80% gascurve (governer) en verbruik iedere keer ca 1.9Ah in 6.30 minuten, mijn FP (evo 25) accu is 2170 mah en ik vlieg met Radx 325 bladen (aanrader).Ik vlieg de mini titan nu met de UH 2200 mah gen2 cellen.
Ik kan er ongeveer 6 minuten mee vliegen en dan gaat er nog zo'n
1900 mah in. Zijn dit nou ongeveer gemiddelde vliegtijden of zitten jullie nu
veel hoger qua tijd. Die 6 minuten is puur hoveren en iets vooruit/achteruit en zijdelings hoveren. Ik begrijp dat dit qua vliegen het meeste energieslurpend is en dat je vliegtijd vooruit gaat als je ook daadwerkelijk rondjes gaat vliegen. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee??
Gebeurd wel eens blijkbaar , wel vreemd
Ik vlieg (rollen, loops en inverted) op 80% gascurve (governer) en verbruik iedere keer ca 1.9Ah in 6.30 minuten, mijn FP (evo 25) accu is 2170 mah en ik vlieg met Radx 325 bladen (aanrader).
Grtz,
Emile
Ik had de omgekeerde ervaring en vlieg zelfs mijn E550 in governermode, misschien ben ik niet zo handig in het vinden van de juiste balans tussen pitch en throttle instelling. Ik denk dat mijn verbruik iets lager is omdat ik toch met een iets lager toerental vlieg en koude accu's.. zonder governor want dat werkt niet echt lekker bij mij
Voor de geinterresserde ga ik in iedergeval deze zondag (bij slecht weer) wederom in de pakeergerage midden in almere centrum vliegen (ongeveer 1 min lopen vanaf het station). het is een ondergrondse garage van de rabotoren, ik kan hier in en op -1 heb je geen ramen meer en dus altijd droog en windstil.
Hobby en ICE zouden er iig ook zijn (wat ik heb begrepen), Bas zal er waarschijnlijk niet zijn.
Ondanks dat het maar 2,30 m hoog is kan je er prima vliegen (op hover hoogte), het houd het spannend iig![]()
Gezelligheid is toch belangrijker dan hoog vliegen ;-)
Ik heb er zin in, kan ik eindelijk mijn titan laten keuren door Hobby en ICE
PS, bladspoor is er na een avondje klooien helemaal uit.
En Hobby is ook van de partij, ik zal het ook ff aan kokki doorgeven, zijn we weer met een gezellig groepje
Ice informeer jij Barry dan ook ff![]()
Hmm goed idee, dan gaan we daar wel, enig idee welke tijd ?
Zit ik nog met 1 vraag, was het niet koopzondag ? of is dat nu voorbij omdat de sint weer uit het land is ?