Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Niek zei:Of gesponsord door de fabriek
EricW zei:Dit geeft wel aan waar Je MiniTitan toe in staat is als hij bestuurd wordt door iemand die het talent heeft en de uren erin gestoken heeft om het te leren.
Super Gaaf vind ik het.
En deze jongen kan echt wel een brevet A afleggen hoor.
Als je de basis niet beheerst kan je deze vluchtfiguren niet eens maken, Hij staat niet zomaar wat te rommelen of een kunstje te doen.
Zoals Laurens al zegt kost dit honderden uren oefening en een natuurlijke aanleg voor ruimtelijk inzicht ,orientatie, reactievermogen, iets wat niet iedereen zomaar kan leren naar mijn mening.
Eric
machskn zei:alweer een nieuwe cnc rotorhead voor de titan :
http://cgi.ebay.nl/THUNDER-TIGER-MI...ryZ34056QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
deze is een beetje voordeliger :lol:
The ICE Factory zei:ja heb je gelijk in, heb al het plan om hem er ook onder te zetten.
moet je dan de Gyro ook op reverse zetten ??
HeliEdje zei:The ICE Factory zei:ja heb je gelijk in, heb al het plan om hem er ook onder te zetten.
moet je dan de Gyro ook op reverse zetten ??
Yep, draairichting is dan omgekeerd. :idea:
Trouwens, hou je die mooie Titan wel heel als ik op vakantie ben?? :wink:
The ICE Factory zei:Mijn extra kap voorzien van stickers
![]()
nwolsink zei:The ICE Factory zei:Mijn extra kap voorzien van stickers
![]()
Das toevallig, die stickerset heb ik er ook net opgeplakt!!
Ik heb mijn Gyro (401) er onderin gezet, wel rechtop dus en niet op de kop, dat past precies.
Overigens heb ik onderhand ook andere bladhouders, daar zijn nl nieuwere (sterkere) voor van TT, ook gewoon van plastic en dus maar iets van € 6,-
Verder heb ik nog een Carbon vin/staart geval gekocht![]()